Site icon IAS

טורקיש איירליינס ו-IndiGo ההודית חתמו על הסכם קוד שייר

אייר אינדיה מתגברת טיסות מתל אביב לניו דלהי. צילום Depositphotos

חברת התעופה טורקיש איירליינס המבוססת באיסטנבול, ו- IndiGo – חברת התעופה המובילה של הודו, הודיעו היום על הסכם קוד שייר ביניהן. ההסכם יאפשר לשני המפעילים לספק גמישות בחירה טובה יותר לנוסעים בטיסות בין הודו, איסטנבול ומחוצה להן.

זהו הסכם הקוד המשותף הראשון עבור IndiGo, כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית שלה. באמצעות שיתוף פעולה זה, טורקיש איירליינס תציע יעדים חדשים בהודו כמובילת שיווק על טיסות IndiGo, בעוד לקוחות IndiGo יוכלו להגיע ליעדים אירופיים רבים באמצעות הרשת הנרחבת של טורקיש איירליינס.

הסדר גומלין זה יאפשר ל- TK ו-6E לספק טיסות קונקשן ישירות ללקוחותיהם. IndiGo תציב את הקוד "6E" שלה על 20 נקודות מעבר לאיסטנבול המופעלות על ידי חברת התעופה הטורקית ואילו טורקיש איירליינס תשתמש בקוד שלה "TK" על טיסות IndiGo המופעלות בתוך הודו. הטיסות הן:

דלהי – אחמדאבאד
דלהי – אמריטסר
דלהי – בנגלור
דלהי – צ'נאי
דלהי – היידראבאד
דלהי – קולקטה
מומביי – אמריטסר
מומביי – בנגלור
מומביי – צ'נאי
מומביי – היידראבאד
מומביי – קולקטה

טקס החתימה בין טורקיש איירליינס לאינדיגו ההודית. צילום יח"צ

בילאל אקסי, מנכ"ל טורקיש איירליינס ויו"ר הדירקטוריון אמר כי IndiGo תהיה חברת התעופה ההודית הראשונה המפעילה טיסות לטורקיה "וזה מאוד מבורך. אנו מאמינים כי זו תהיה הזדמנות נהדרת לשפר את שיתוף הפעולה שלנו עם שותף הקוד שייר החדש שלנו IndiGo, אשר יספק שירותים ויעדים חדשים לנוסעים שלנו מ/להודו."

ראהול בהאטיה, מנכ"ל IndiGo הוסיף כי הם נרגשים מהשקת הקווים עם טורקיש איירליינס: "מלבד התמיכה בשירותים הישירים העתידיים שלנו לאיסטנבול, השותפות האסטרטגית הזו תרחיב את האפשרויות העומדות לרשות לקוחותינו לנסיעות מעבר לאיסטנבול. באמצעות הרשת הנרחבת של טורקיש איירליינס, תתאפשר ללקוחות שלנו גישה למסלולי נסיעה לערים רבות באירופה דרך IndiGo, באמצעות טורקיש איירליינס ולחוות את השירות הנודע שלהם בטיסות."

Exit mobile version