Site icon IAS

טורקיש איירליינס: הטבה לנוסעי מחלקת עסקים

טורקיש איירליינס, חברת התעופה הלאומית של טורקיה המפעילה טיסות סדירות יומיות מישראל לטורקיה, משיקה את "חוויית איסטנבול בוספורוס", המיועדת לנוסעים במחלקת העסקים שלה. החוויה מיועדת לנוסעים אשר צפויה להם שהות של 7 שעות או יותר באיסטנבול, בין טיסות, כאשר במקום להמתין לטיסת ההמשך בשדה התעופה, הם יוכלו לחוות מקרוב את היופי של איסטנבול והבוספורוס. החוויה תוצע לנוסעים במחלקת העסקים ללא עלות כספית. 

במסגרת החוויה, יזכו המשתתפים לקבלת פנים חגיגית עם הגעתם לשדה התעופה אטאטורק באיסטנבול ויתקבלו על-ידי מדריך אשר ילווה אותם משלב בקרת הדרכונים ועד לסיום החוויה. בשלב הראשון, ייקח המדריך את המשתתפים ברכבים מפוארים אל אחת המרינות בעיר – אמינונו או קרקוי, שני סמלים בולטים של איסטנבול. לאחר מכן, יוצע למשתתפים שיט פרטי במצר הבוספורוס המרהיב ביופיו. במהלך השיט, יגישו אנשי הצוות משקאות וחטיפים לנוסעים וכן חיבור WiFi פעיל שיהיה זמין לשימושם. לאחר השיט, ימשיכו הנוסעים למלון "ארמון צ'יראן" ההיסטורי שם תוצע להם ארוחת טעימות ייחודית ברוח המטבח העות'מני. עם סיום הארוחה, יוחזרו המשתתפים לטרמינל ממנו הם צפויים להמריא בליווי המדריך.

אחמט אולמוסטור, סמנכ"ל השיווק של טורקיש איירליינס: "אנו בשאיפה מתמדת להציע לנוסעים שלנו את חוויית הטיסה הטובה ביותר, באוויר ובאדמה. עם הוספת חווית איסטנבול בוספורוס, אנו ממשיכים לשפר את מגוון השירותים והפעילויות, וביניהם את טרקלין טורקיש איירליינס באיסטנבול, שזכה לאחרונה במקום הראשון בקטגוריית "טרקלין מחלקת העסקים הטוב ביותר בעולם" בטקס פרסי חברות התעופה של SkyTrax. שיפורים אלה הופכים את ההמתנה בשדה התעופה לחוויה מיוחדת ולקוחותינו יכולים כעת ליהנות מהחוויה התרבותית של איסטנבול ממקור ראשון".

לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר התכנית 

חברי טורקיש איירליינס המעוניינים ליהנות מהשירות יכולים להזמינו באתר על ידי הכנסת קוד ה- PNR שלהם.

Exit mobile version