Site icon IAS

טוס וסע: אל על ו- Get Taxi משתפות פעולה

 חברת אל על ו – Get Taxi יוצאות בשיתוף פעולה חוצה יבשות שיחל ב 3 לחודש ספטמבר, במסגרתו נוסעי חברת התעופה אשר יורידו את האפליקציה למכשירם הנייד, יוכלו להזין קוד הטבה וליהנות מזיכוי כספי בגובה משתנה עפ"י היעד הרצוי, עד 40% עבור נסיעה ראשונה בשירות שתוזמן באמצעות האפליקציה בערים: ניו יורק, לונדון מוסקבה וסט. פטרסבורג.

 

בישראל: הנחה של 20 ש"ח (עלות נסיעה ממוצעת 120 ש"ח)

בניו יורק: הנחה של  25$ (עלות נסיעה ממוצעת משדה התעופה 85$-60$)

בלונדון: הנחה של  10 פאונד (עלות נסיעה ממוצעת משדה התעופה 60 פאונד)

במוסקבה וסנט פטרסבורג: הנחה של 300 רובל (עלות נסיעה ממוצעת משדה התעופה 699 רובל, נסיעה בעיר 299 רובל)

 

שתי החברות מודיעות על המהלך לאחר השלמת כניסתה של Get Taxi לפני שבועות בודדים לארה"ב ובכללה השיקה החברה את השירות בניו יורק.

 

החברה הישראלית מספקת לראשונה ללקוחותיה בתפוח הגדול אפשרות הזמנת רכב נוחה ומיידית בלחיצת כפתור ותשלום בכרטיס אשראי ללא עמלת סליקה. השרות יינתן באמצעות רכבי יוקרה שחורים ומפוארים שיסיעו את לקוחות החברה למחוז חפצם.

 

עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על: "חברת אל על, השואפת להעניק ללקוחותיה שירותים חדשניים עוטפי טיסה, חברה לאפליקציית הזמנת המוניות Get Taxi ושמחה להעניק ללקוחותיה הטבה ייחודית, באמצעות הנחה משמעותית בנסיעתם ליעדם מיד לאחר הנחיתה. אנו שמחים לחבור לסטארט אפ כחול לבן מצליח כמו גט טקסי, ולהרחיב באמצעות שיתוף פעולה זה עוד יותר את תחושת הבית שחווים נוסעינו עם עליתם למטוסינו."

 

נמרוד מאי, סמנכ"ל השיווק הגלובלי שלGet Taxi :"אל על ו – Get Taxi הינן חברות כחול לבן אשר חרטו על דגלן את חווית הלקוח והשירות לנוסעיהן מעל לכול. שיתוף הפעולה הוא טבעי ובא לייצר חוויה מושלמת של נסיעה לשדות התעופה בארצות המוצא והיעד, בהן גט טקסי פועלת היום."

 

Get Taxi הנה האפליקציה היחידה בעולם שמאפשרת פתרון מלא ללקוחות פרטיים ועסקיים. כיום מספר המשתמשים באפליקציה הישראלית עומד על 1,000,000 איש ברחבי העולם, עם ממוצע של 20,000 הזמנות יומיות ב- 20 הערים שבהן פועלת החברה, בארץ ובעולם. Get Taxi מאפשרת הזמנת מונית בלחיצת כפתור תוך כדי צפייה בזמן אמת במרחק הגיאוגרפי של המונית מהמזמין, צפייה בפרטי הנהג (שם, נייד ותמונה) וסוג הרכב. המערכת מודיעה לנוסע על הגעת המונית ומאפשרת תשלום עבור הנסיעה בכרטיס אשראי ישירות מהאפליקציה ללא תוספת עמלה מהנוסע או מהנהג.

Exit mobile version