Site icon IAS

טולוז – היעד החדש לקיץ 2013

חברת Tours de France בשיתוף Air Mediterranee , נציגי משרד התיירות של טולוז והפרינאים ושדה התעופה של טולוז נאספו יחד להשקת קו הטיסה החדש של חברת התעופה אייר מדיטראנה, ת"א – טולוז – ת"א. טיסת אייר מדיטארנה השבועית לטולוז תצא לדרכה ב-24 ביוני, יום ב'.
 
בשני כנסים שנערכו בערים חיפה ותל אביב השתתפו מספר רב של סוכנים, שמצאו עניין ביעד החדש, טולוז שבדרום מערב צרפת. דברי הפתיחה נאמרו ע"י מנכ"ל קבוצת אקסקלוסיב פראנס הולידייז מר ארז בוסו, שלו שנים של ניסיון בתחום התיירות בכלל וצרפת בפרט.
 
ארז בוסו: "עמלנו קשות כדי להשיק את הטיסה החדשה של חברת אייר מדיטארנה לטולוז ואני מאמין שתיירים ישראלים רבים ייהנו מאזור קסום של דרום מערב צרפת, הפירנאים וטולוז-העיר של מדע, טכנולוגיה ומורשת תרבותית והיסטורית".
 
נציגת נמל התעופה של טולוז, גברת Chantal Pitin , נתנה סקירה על נמל התעופה Blagnac טולוז  שדרכו עברו 7,5 מיליון נוסעים ב-2012, עלייה של 8.2% בהשוואה ל-2011. בחודש מאי 2013 רשם נמל התעופה עלייה של 0.9% בתנועת הנוסעים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד דרכו עברו 687 אלף נוסעים. נמל התעופה הוא הרביעי בגודלו בפרובינציה הצרפתית.
 
נמל התעופה של טולוז מספק מרכז יציאה למאה יעדים ברחבי העולם,שתל אביב תצטרף כאמור ב-24 ביוני. נמל התעופה המודרני של טולוז מציע מגוון רחב של אפשרויות לקניות בחניות הדיוטי פרי עם מיטב המותגים, בתי קפה ומסעדה עם מגוון רחב של ארוחות, שתייה חמה וקרה, בנק ומרכז עסקים הפתוח מיום שני עד שישי בשעות 07:30 ועד 20:00 בערב ומציע חדר ישיבות וכל הציוד המשרדי הדרוש לפעילות עסקית. שירות קייטרינג בהזמנה מראש. בנוסף, בנמל התעופה גם מרכז המתנה למשפחות עם ילדים, שתוכנן במיוחד להעביר את זמן ההמתנה לטיסות בצורה הנעימה ביותר.
 
נציגות משרד התיירות של טולוז והסביבה,גברת Sandra Dargent וגברת Muriel Martin הגיעו במיוחד לכנס להציג בצורה מעמיקה ומפורטת את טולוז ואת האזור כולו כיעד תיירות ייחודי וקסום.
 
טולוז, עם 445 אלף תושבים, הרביעית בגודלה בצרפת ממוקמת בדרום מערב צרפת ויושבת על גדות נהר הגרון Garonne בין האוקיינוס האטלנטי לים התיכון, כ-681 ק"מ מדרום לפריז.בירת ה- Midi Pyrenees. במרחק של 110 ק"מ מאתרי הסקי של הפירנאים.
 
טולוז, עיר תאומה לתל אביב , היא מרכז של מורשת תרבותית והיסטורית. מסמלת את צמח האיסטיס, שממנו הפיקו את הפיגמנט הכחול. מספיק לשוטט ברחובותיה וליהנות מקניות, לטייל בשווקים או ללגום קפה טוב באחד מבתי הקפה. טולוז היא מרכז קולינרי וידועה בכבד האווז, בשר ברווז,יינות מפורסמים כמו פרונטון וגאיאק וגבינת הרוקפור הייחודית.
 
הספורט החביב על התושבים הוא הראגבי והכדורגל עם המדים הסגולים של השחקנים. העיר ידועה במספר רב של פסטיבלים כמו "הריו לוקו", "טולוז על המסלול","נובלה" והקרנבל במסגרת חג הסיגליות ועוד.
 
כמו כן, טולוז היא עיר של מדע וטכנולוגיה, בה ממוקם מפעל יצרנית המטוסים איירבוס, קריית החלל ואוניברסיטה עתיקה בה לומדים כ-97 אלף סטודנטים.
 
טולוז היא נקודת מוצא אידיאלית לטיולים מדהימים בסביבתה: אזור ה- Midi –Pyrenees. אלבי Albi , לורד Lourdes , מואסאק Moissac, רוקאמאדור Rocamadour , קרקאסון Carcassonne, דרדון, לוט ועוד.
 
אורן בוסו, מנכ"ל טורס דה פראנס הציג את הטיולים והחבילות לטולוז וסביבתה ובישר כמו כן, על טיסה נוספת שבועית, בימי חמישי, לשטרסבורג בחברת התעופה אייר מדיטארנה, החל מ-04 ביולי.
 
איך אפשר לסיים כנס מוצלח ללא הגרלה בין המשתתפים בו זכתה מיורוב חנה, סוכנת נסיעות בחברת גנים טורס בחופשה זוגית לטולוז הכוללת טיסה + מלון ל-7 לילות.

https://www.youtube.com/watch?v=4xz846U-42A

Exit mobile version