Site icon IAS

חרדת טיסה? לא בבריטיש איירווייס

סובלים מחרדת טיסה ? אתם לא לבד. סקרים בעולם מראים שרבים מאיתנו פוחדים במהלך הטיסה וזה אף נחשב לטבעי כשזה נעלם תוך זמן קצר. לעומת זאת, עבור אנשים מסוימים, כ-30% מאלו האמורים לטוס, טיסה עלולה להפוך לסיוט אמיתי שגורם להם גם להימנע מטיסות.
 
לחוששים מבינכם, הסירו כל דאגה מליבכם, החל מ-1 בספטמבר הפחד יפוג במהרה בעזרתו של קפטן Steve Allright, טייס בכיר בחברת התעופה בריטיש איירווייס המככב בסרטון הסברה בערוץ Well Being, אחד מהערוצים הרבים הקיימים במערכת הבידור של החברה בטיסותיה ברחבי תבל.
 
בסרטון, מסביר קפטן Steve Allright כיצד מטוס פועל ונושאים אחרים כגון כיסי אוויר, שעלולים לגרום פחדים במהלך טיסה. הסרטון מראה גם את הבדיקות הרפואיות והתרגולים התקופתיים שעוברים טייסי החברה הדרושים להמשך עבודתם בבריטיש איירווייס.
כמו כן, מוצגים בסרטון גם עצות של פסיכולוגים קליניים על טכניקות הרפיה והדרכים הטובות ביותר להתמודד עם חרדה ותחושות פאניקה.
 
קפטן Steve Allright: "הקורס של בריטיש איירווייס, Flying with Confidence, המיועד לאנשים הסובלים מחרדת טיסה, עזר כבר ל-45 אלף נוסעים ב-25 שנים האחרונות ואני מאוד מקווה שנוכל לעזור לעוד אנשים רבים, שטסים במסגרת עבודתם או לחופשה".
 
לאלו שסרטון הוידיאו לא הפיג את הפחדים, קורסים מתקיימים בנמלי התעופה של לונדון הית'רו וגטוויק, לה גווארדיה ניו יורק, אדינבורו וגלזגו סקוטלנד ומנצ'סטר במהלך ספטמבר, נובמבר 2012 ופברואר, מרץ 2013. הקורס כולל ארוחת צהרים, משקאות וכיבוד קל במהלך היום ואפילו טיסה של 45 דקות באחד ממטוסי בריטיש איירווייס.
 
עלות הקורס ב-2012 בנמל התעופה הית'רו 269 פאונד, בגטוויק ומנצ'סטר 259 פאונד ובגלזגו ואדינבורו 239 פאונד. לבני זוג או חברים המצטרפים המחיר הוא 129 פאונד בהית'רו וגטוויק ו- 119 פאונד בגלזגו ומנצ'סטר.
לנוסעים המזמינים טיסה בחברת התעופה בריטיש איירווייס בששת החודשים הקרובים, 10% הנחה מובטחים לנרשמים לקורס. לפרטים נוספים  http://flyingwithconfidence.com/

https://www.youtube.com/watch?v=qEPeDhkrSzY

Exit mobile version