Site icon IAS

חוויות דיגיטליות בעולם הולך ונעלם

חברת "בריזה" אמנות הטיול , תוציא בתחילת השנה האזרחית טיול בן 12 יום בדגש צילום לקובה.

 

הצוות שיוביל את הטיול כולל את אילן ציפורה, מבחירי המדריכים הגאוגרפיים, ואלכס ליבק המוכר לנו מעבודתו רבת השנים, המתמחה בצילומי רחוב אותנטיים ודמויות מענינות, כיאה לרחוב הקובני.

 

"בריזה" מפעילה את הטיול המיוחד הזה, אחד מיני טיולי  "נישה", אותם אותם מבצעת החברה בתחומים מגוונים ומענינים.

 

קובה נבחרה כיעד מועדף לחורף בעיקר משום שזהו אי גדול באזור הקריבי, שידע מלחמות מהפכות ותמורות רבות ונשאר "מחוץ " לפוקוס של התירות העולמית. עובדה זו מאפשרת למבקר באי לחוות חוויה מיוחדת בסביבה חברתית וגאוגרפית שתשתנה לבטח במהרה.

 

קובה עדיין נושמת את אוירת השגשוג של שנות ה- 40 ובה נפגוש מוזיקה ברחובות, גידולי טבק וסיגרים, קפה ומטעים של קני סוכר, נופים יבשתיים וימיים וכמובן מכוניות משנות החמישים.

 

ליבק ינחה ידריך ויתן את ההדגשים שלו בצילום פורטרטים, עובדה שתעניק ערך מוסף לטיול. בין האתרים בטיול: הוואנה – בירת קובה, פינאר דל ריו, המפורסם בגידולי הטבק, קפה ותירס, מערות החתורות בסלע הגירני ועמודי האבן של וויניאלס. עוד במסגרת הטיול נבקר בטרינידד, קאמאגווי, הולגווין, כפר הדייגים גיבארה ונגיע עד לסנטיאגו דה קובה, בקצה האי המזרחי.

 

חברת "בריזה" חרטה על דיגלה, מאז יום הקמתה,  להציע מגוון של טיולים מיוחדים, לקהל המחפש את ה"דבר האמיתי" וחווית טיול לא שגרתית :טיולים בדגש אמנות, טיולים בדגש ארכיטקטורה, בדגש קולינרי וטיולים בעקבות אירועים מיוחדים כמו חגיגות ימנז'ה בברזיל, קרנבלים במלטה ובניס, חגיגות אינטי ריימי בפרו וקרנבלים שונים. לצורך תפעול הטיולים ברמה גבוהה משתפת בריזה פעולה עם אנשי מקצוע בעלי שם בתחומם, המוסיפים לטיול הגאוגרפי את הפן המקצועי המיוחד להם.

 

בשנים האחרונות ניכר גידול משמעותי בביקוש ל"טיולי הנישה" של החברה, ומגמה זו מתחזקת משנה לשנה.

 

חברת בריזה  הוקמה בשנת 98 ונחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחומי הטיולים הגאוגרפיים, בד בבד עם פיתוח המגמות המיוחדות בשוק הטיולים המיוחדים. טיולי  החברה מתמקדים בהיכרות מעמיקה עם אזורים גאוגרפים שונים בהם:

מחוזות בהודו, בהוטאן,אקוודור ואיי הגלאפגוס, ויטנאם קמבודיה ולאוס, קירגיסטאן, סיביר וקמצ'אטקה, אנטארטיקה ועוד

 

Exit mobile version