Site icon IAS

חדש- הפלגות יוקרה כשרות

הנהלת החברה, המיוצגת בישראל, הודיעה, כי עקב ביקוש הולך וגדל למזון כשר וכשר למהדרין, היא חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת  ג'ון  גרינסייד, שהיא חברת יעוץ עולמית למזון כשר, המציעה מטבח גורמה גלאט כשר בהשגת רבנים מוכרים. השף של חברת ההפלגות יצר תפריט של מנות כשרות למהדרין הן בסגנון מסורתי והן בסגנון מודרני, ותפריט הגורמה יוגש למפליגים כבר בסתיו הקרוב, בהפלגות לסן חואן פוארטו ריקו.

 

חברת SEADREAM  מציעה הפלגות בכלי שיט שהגדרתו 'מגה יאכטה'. הפלגה בים התיכון, בקריביים או בברזיל, בספינה שבה 95 אנשי צוות מקצועיים ומיומנים המעניקים שירות אישי ל- 112 נופשים בלבד, הנהנים ממיטב היוקרה בנופש ימי – חופשה של שמפניה וקוויאר.

 

 שתי אניות החברה הפופולריות ביותר הן Sea Dream 1 ו-2, המציעות לנופשים כל שניתן להעלות על הדעת: מיני גולף וסוויטות מהודרות, ספא, מכון כושר, בריכת שחיה וג'אקוזי, ספריה וקזינו מלא, סיפון שיזוף, בידור ואירועי קוויאר ושמפניה.

 

את הפלגות הסופר-לוקסוס הללו  משווק מעתה בישראל, באמצעות סוכני הנסיעות, הסניף הישראלי של חברת הייצוגים  העולמית דיסקבר דה וורלד, המייצג בישראל חברות תעופה, נסיעות ונופש. נציגות SEADREAM  בישראל:  טל' 035601616.

 

יעדי הפלגה: בים התיכון: חופי דרום צרפת, ספרד, איטליה והחופים האדריאתיים. באיים הקריביים: אתרים כמו גואדלופ, סנט. לושיה, מרטיניק וסן חואן. אחד המסלולים הפופולריים והמרשימים ביותר הוא הפלגה בת 20 יום לאורך חופי ברזיל ובנהר האמזונס.    

Exit mobile version