Site icon IAS

חדש בעולם הקרוזים, חדרים היפו אלרגניים

חברת הקרוזים היוקרתית, קריסטל קרוזס מציעה בפעם הראשונה בתולדות תעשיית השייט העולמי חדר היפו אלרגני . חברת קריסטל קרוזס ידועה בסטנדרטים הגבוהים שלה בתחום הנוחות והתברואה וכעת היא מבצעת צעד נוסף קדימה למען נוסעיה.
 
החדר הקרוי  Deluxe PURE מיועד לנוסעים הסובלים מאלרגיה והחדרים המיוחדים יעמדו לרשותם ללא עלות נוספת.
 
במהלך חודש נובמבר כל 70 החדרים עם מרפסות באונייה Crystal Serenity יעברו ניקיון וטיהור על פי פטנט בלעדי של חברת PURE Marine Solutions הנמכר בנכסי יוקרה והוכח כיעיל להסרת מעל ל-98% מהאלרגנים ולהקטנת הסבירות לגירוי.
 
"תאר לעצמך לחזור לחדרך המאוורר והנקי עם מצעים היפואלרגניים לאחר יום של סיור בעיר הומה כמו רומא או בנגקוק", אמר ג'ק אנדרסון,סגן נשיא למכירות ושיווק בקריסטל. "לאורחים הסובלים מאלרגיה, אסטמה או פשוט מעוניינים באוויר נקי ללא אלרגנים החדרים האלו יהפכו לגן עדן של אוויר נקי ללא עלות נוספת".
 
כל החדרים יעברו שלבים של חיטוי,מניעה ותחזוקה מתאימה ותקופתית כדי למנוע את הסימפטומים המלווים אנשים הסובלים מאלרגיה ומורגשים עוד יותר במהלך טיולים:שיעול, התעטשויות חוזרות,אדמומיות ודמעת יתר בעיניים, גירוי ועוד.
 
חברת PURE Marine Solutions היא חברת בת של PURE Global המתמחה במערכות אנטי אלרגניות בבתי מלון, מרכזי כנסים, יאכטות גדולות וכעת גם בספינות.
 
כמה נתונים מעניינים בנושא אלרגיה: 1 מכל 5 אמריקנים סובל מאלרגיה, הערכה שמדובר בכ-50 מיליון אנשים בארה"ב.
 
235 מיליון אנשים בעולם סובלים מאסטמה. 6 מתוך 10 אנשים הסובלים מאלרגיה סובלים מהפרעות במהלך השינה.
 
48% מהסובלים טוענים שהם מפריעים לבני זוגם או זוגתם במהלך מנוחת הלילה.
 
62% מהסובלים מצהירים שהם יהיו מוכנים לשלום קרוז יוקרתי עבור החדרים המיוחדים.
 
81% מהנשאלים יהיו מעוניינים בפרטים נוספים מסוכני הנסיעות שלהם על זמינות החדרים המיוחדים בזמן ביצוע ההזמנה לקרוז.

Exit mobile version