Site icon IAS

חדש באל על: מתכונת של שלוש משפחות מחיר גם בטיסות ארוכות-טווח

יוהנסבורג בדרום אפריקה. . צילום Depositphotos

 דירקטוריון אל על אישר אתמול (ד') את הרחבת מתכונת המחירים החדשה של החברה ליעדים במזרח הרחוק ובדרום אפריקה. מדובר במודל החדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים הקיים ביעדי אל על לאירופה שמעתה יוצע גם ליעדים ארוכי-טווח בשלוש משפחות המחיר Lite, Classic & Flex.

מכירת כרטיסים ליעדי אל על למזרח הרחוק ודרום אפריקה לפי המודל החדש תחל ב-15 בינואר 2019 ליציאות החל מ-1 באפריל 2019.

לדברי מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, "לראשונה בישראל, אל על תציע כרטיסי טיסה במבנה של משפחות מחיר בטיסות ליעדים ארוכי טווח. "השיטה החדשה מאפשרת לאל על להציע מחירים חסרי תקדים בכיוון אחד ליעדים כגון בנגקוק או יוהנסבורג. למעשה אנו מביאים בשורה משמעותית בתחום המחיר בטיסות ישירות ליעדים ארוכים, אך בשונה מטיסות חסך, נוסעינו ייהנו מפרופיל שירות של טיסה סדירה ללא קשר למחיר אותו בחרו לשלם והשירותים הנוספים אותם בחרו לרכוש בתשלום נוסף. אנו מצפים כי תחת שיטת התמחור החדשה חוג לקוחותינו בנתיבים הרלוונטיים יורחב ושביעות הרצון של נוסעינו תגדל".

בחברה מציינים כי המודל יאפשר לתת מענה להעדפות הצרכנים המורכבות ממגוון רחב של שיקולים. במסגרת המודל יוכל כל לקוח לבחור איך לטוס אל על ביעדי המזרח הרחוק ודרום אפריקה ולרכוש את המוצר הנוח והמשתלם ביותר עבורו, בהתאם להעדפתו.

מטוס הדרימליינר הרביעי של אל על, "חיפה". החברה רכשה 15 מטוסי 787 של בואינג. צילום יח"צ

לנוסעים יוצעו שלושה סוגי כרטיסים ברמות מחיר שונות וחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ימשיכו לצבור ולממש נקודות על פי תכנית המועדון.

קבוצות המחיר הן:

כל התנאים הללו הינם בהתאם לקריטריונים שתקבע החברה ביחס לכל כרטיס ועל פי הוראות הדין.

Exit mobile version