Site icon IAS

חדשות טובות לחיות מחמד ואוהביהן

דלתא משפרת את ההתייחסות לחיות מחמד בטיסות. צילום יח"צ

דלתא קרגו נכנסה לשותפות בלעדית וארוכת טווח עם חברת CarePod, סטארט אפ לטכנולוגיות הקשורות לחיות מחמד, שפיתח סטנדרטים חדשים של בטיחות ושירות ממדרגה ראשונה בהטסת חיות מחמד.

בדלתא אייר ליינס העדיפות הראשונה היא בטיחותם של הלקוחות ובטיחות חיות המחמד הנמצאות בטיפולה.

עם מגוון חדש של מוצרים ושירותים חכמים להעברת חיות מחמד, CarePod יסייע לדלתא בהעברה ובמעקב אחר חיות מחמד בכל הרשת, תוך עדכון בעליהן בזמן אמת.

זאת ועוד – מעתה יהיה בצוות דלתא קרגו גם וטרינר, שיפקח על המדיניות והנהלים כדי להבטיח את העברת חיות המחמד בצורה בטיחותית ונוחה.

להבטיח את שלומן ובריאותן של חיות המחמד

צוות המומחים של דלתא מתמיד בבדיקה עקבית של תהליכים ומדיניות על מנת לזהות תחומים הניתנים לשיפור אפשרי כדי להבטיח את שלומן ובריאותן של חיות המחמד. לחברת התעופה יש אנשי קרקע בעלי הכשרה מיוחדת המטפלים בחיות המחמד והמלווים אותם בכל שלב במסע. באתרים רבים יש לדלתא גם אזורי אחזקה וכלי רכב עם בקרת טמפרטורה, שירותי הלנת חיות ומעקב GPS אחר העברת החיות, הפועל בזמן אמת. המרכז החדש לבקרת מטענים באטלנטה גם מאפשר את המעקב במשך 24/7  365 יום בשנה בכל המשלוחים, לרבות חיות המחמד, כך שבכל רגע נתון יכול בעל חיית המחמד לדעת את מיקומה.

"ישנו ביקוש רב למשלוחי חיות מחמד ואנחנו תמיד מחפשים דרכים להבטיח את חוויית הנסיעה הטובה ביותר בכל מחלקה – הן לחיות המחמד והן לבעליהן", אומר שון קול, סגן נשיא דלתא קרגו. "העבודה עם סטארט אפ כמו CarePod מעניקה לדלתא אייר ליינס את הגמישות הדרושה כדי לשפר את השירות שלנו בדרכים חדשות ומתקדמות. אנחנו מסוגלים לחשוב בגדול, להתחיל בקטן וללמוד מהר על מנת להביא פתרונות לצרכים הספציפיים של לקוחותינו".

"השימוש החדשני שלנו בטכנולוגיה ובפתרונות ההנדסיים פורצי הדרך באים בכפיפה אחת עם שאיפתנו להעניק לחיות המחמד את מיטב הבטיחות, הנוחות והביטחון. המטרה שלנו היא לשנות את העתיד בתחום של נסיעת חיות המחמד, ואנחנו נרגשים מן האפשרות לעבוד עם דלתא כדי לספק חוויה טובה יותר ללקוחותיה", אומרת ג'ני פאן, מייסדת ומנכ"לית CarePod.

Exit mobile version