Site icon IAS

חברת SWISS תמשיך להמתיק את הטיסות בשוקולד Frey שוויצרי

שוקולד 'SWISS Schöggeli' המוגש בטיסות החברה. צילום SWISS

 Swiss International Air Lines (SWISS) ויצרנית המזון השוויצרית Delica מאריכות את שיתוף הפעולה ביניהן בשלוש שנים נוספות. נוסעי SWISS נהנים מחטיפי שוקולד חלב 'SWISS Schöggeli' מבית Frey, אחד ממותגי השוקולד הוותיקים בשוויץ המהווה חלק מחברת הבת של ארגון Migros Delica, מאז 2015. פינוק קטן לפני הנחיתה הפך למסורת פופולרית ב-SWISS כבר זמן רב. בנוסף לגלגול הקלאסי שלו, ה-'SWISS Schöggeli' מיוצר גם במהדורות עונתיות מיוחדות לאירועים כמו חג המולד וחג הפסחא.

"שוויץ מפורסמת בכל העולם בזכות השוקולד שלה", אומרת מנהלת המסחר הראשית ב- SWISS Heike Birlenbach,. "אז בהיותנו חברת תעופה שוויצרית, ה-'SWISS Schöggeli' שלנו הוא לא רק תענוג, אלא גם מסורת. אני מאוד שמחה שעכשיו אנחנו יכולים להמשיך להציע לאורחים שלנו בטיסה את פינוק השוקולד האיכותי של פריי".

"אנו גאים להאריך את שיתוף הפעולה שלנו עם SWISS לשלוש שנים נוספות", מוסיף Daniel Meier, ראש היחידה העסקית ב- Delica. "קיבלנו את האישור לאיכות גבוהה באופן עקבי עבור המוצר והשירות שאנו מספקים. ואנחנו מצפים להמשיך לפנק מטיילים שוויצרים מכל רחבי העולם בשוקולדים שלנו".

חברי צוות הדיילים של SWISS חילקו כ-19.3 מיליון "SWISS Schöggeli" – כ-270 טון שוקולד – לנוסעיהם בשנה שעברה. חטיפי Frey עשויים מקקאו אשר מאושר על ידי ברית יערות הגשם.

Exit mobile version