Site icon IAS

חברת SWISS מציגה השנה שיפור בדיוק מבצעי

SWISS: מטוס בואינג 777. צילום החברה

Swiss International Air Lines (SWISS) הכינה את עצמה ביסודיות לחודשי השיא של הקיץ. למעלה מ-80 פעולות ננקטו מראש כדי לעזור בשמירה על פעילות הטיסות של חברת התעופה. נכון ל-18 באוגוסט, כ-64% ממטוסי החברה יצאו בזמן ב-2024 – שיפור של יותר משלוש נקודות האחוז לעומת 61% בתקופה המקבילה אשתקד. בעונת חופשת הקיץ (מתחילת יולי לאמצע אוגוסט) הטיסה SWISS יותר מ-2.8 מיליון נוסעים – כ-8% יותר מאשר בתקופה המקבילה ב-2023. החברה ביצעה 20,797 טיסות במהלך תקופה זו, גידול של כ-6% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד (2023: 19,610 טיסות).

יום השיא בקיץ הזה היה ב-14 ביולי, תחילת חופשת הקיץ של בתי הספר בקנטון ציריך ובמקומות אחרים, כאשר בסך הכל טסו 63,453 נוסעים. יותר נוסעים פירושו יותר מטען: SWISS העבירה למעלה משני מיליון מזוודות בתא המטען של מטוסיה מתחילת יולי לאמצע אוגוסט – כ-8% יותר מתקופה המקבילה אשתקד.

"בעונת הקיץ התמודדנו עם אתגרים חריגים ובמקרים רבים בלתי צפויים", אמרה הייקה בירלנבך (Heike Birlenbach), מנהלת המסחר הראשית של SWISS ומנכ"לית זמנית. "סופות הרעמים הרבות שחווינו יחד עם המחסור במשאבי בקרת תעבורה אווירית והעיכובים השפיעו לרעה במידה ניכרת על הפעילות שלנו. גורמים אקסוגניים מהסוג הזה היוו כ-75 אחוזים מכלל העיכובים בטיסות הקיץ שלנו. אז כפי שהראו השבועות האחרונים, מערכת התחבורה האווירית העולמית אינה חזקה כפי שכולנו היינו רוצים שתהיה".

"כל צוות החברה עשה עבודה מדהימה הקיץ", מוסיף סמנכ"ל התפעול של SWISS, אוליבר בוכהופר (Oliver Buchhofer). "תודות לכל המחויבות הזו, וההכנות שלנו יחד עם השותפים שלנו, למעשה שיפרנו את הדייקנות המבצעית לתקופה, למרות התנאים התובעניים והטסת מספר נוסעים גבוה יותר. מחסור הקיבולת במרחב האווירי האירופי הורגש כבר בטיסות הבוקר הראשונות שלנו וזה גרם לעיכובים שההשלכות שלהם גולשות לאורך כל שאר היום".

Exit mobile version