Site icon IAS

חברת SWISS חושפת מגוון יעדים חדשים באירופה, בקיץ 2024

SWISS: מטוס בואינג 777. צילום החברה

SWISS מקבוצת לופטהנזה, שתחזור להפעיל טיסות לישראל החל מה-08 בינואר והודיעה גם על החזרה להפעלת כל מטוסי הצי פרסמה כי תוסיף יעדים חדשים לרשת המסלולים הקצרים החל מקיץ 2024.

"אנו שמחים מאוד להרחיב את  רשת היעדים האירופיים שלנו כדי לתת ללקוחותינו מבחר רחב יותר של אפשרויות ליעדי טיסות", אמר Tamur Goudarzi Pour, מנהל המסחר הראשי של SWISS. " אנו מדגישים את המחויבות שלנו ב-SWISS להציע גם שירותים מהשורה הראשונה וגם מבחר נסיעות נרחב."

קו הטיסות מציריך לברמן

הקו שפעל בתקופת החורף יצטרף כעת גם בתקופת הקיץ לברמן הממוקמת בצפון גרמניה ומתהדרת באתרים היסטוריים, כמו פסל רולנד ומוזיקאי העיר האגדיים שלה, יחד עם סצנת אמנות ותרבות תוססת. במיקום אטרקטיבי על נהר וסר ובנוסף כולל אפשרויות קניות וסעודה נרחבות, ברמן היא יעד טיולים מושך באמת.

קו טיסות מציריך לקלוז'-נאפוקה וקושיצה

קלוז'-נאפוקה וקושיצה יצטרפו גם הם ליעדי קיץ 2024, בנוסף לגידול בתדרים בין ציריך לבין יעדים קיימים באירופה, כולל אליקנטה, מדריד, נאפולי, ונציה ווילנה.

קו טיסות מז'נבה לאוסלו, קופנהגן ושטוקהולם

אוסלו, עיר הבירה הנורבגית מציעה למבקרים שילוב מנצח של ארכיטקטורה עכשווית, פארקים ירוקים ודגשים תרבותיים כמו בית האופרה המפורסם שלה. העיר גם קרובה באופן מושך לטבע – פיורדים, יערות ועוד – וכוללת סצנה קולינרית תוססת.

קופנהגן מתענגת עם השילוב המרשים שלה של עיצוב סקנדינבי מודרני, ארכיטקטורה היסטורית ואווירה נינוחה על שפת המים, בעוד שטוקהולם מתהדרת באתר ציורי הפרוס על 14 איים, ארמונות מלכותיים שמורים היטב ובנתיבי העיר העתיקה ההיסטוריים.

עוד יוצעו לנוסעי SWISS תדרים נוספים בין ז'נבה ליעדים הקיימים כמו אתונה, ברינדיזי, בריסל, קטניה, מלאגה, פלמה ולנסיה, בלוחות הזמנים של קיץ 2024.

Exit mobile version