Site icon IAS

חברת ITA Airways מרחיבה את תוכנית הנאמנות Volare לילדים

מטוסי האיירבוס בצכע הכחול של חברת איטה איירווייז. צילום אירבוס

איטה איירווייז (ITA Airways) הודיעה על הרחבת תוכנית הנאמנות Volare ומשיקה את AVVENTURA – תוכנית חדשה לצבירת נקודות משפחתיות. ילדים בגילאי 2 עד 15 רשאים כעת להירשם לתוכנית Volare (בעבר רק מגיל 16) . חיבור חשבונות משפחתיות נדרשות למינימום מבוגר אחד וקטין ומקסימום לשני מבוגרים ו-6 קטינים.

"אנו שמחים להציג את תוכנית AVVENTURA, המותאמת למטיילים צעירים, ומיועדת להרחיב את היקף תוכנית הנאמנות Volare. כל הדברים הטובים מגיעים בשלשות והתוספת החדשה הזו לתוכנית Volare מגיעה אחרי השניים הקודמים שהוקדשו לעסקים ולחברות קטנות ובינוניות (ארגונים קטנים ובינוניים)", אמרה אמיליאנה לימוסאני (Emiliana Limosani), מנהלת מסחרית ראשית של ITA Airways ומנכ”לית Volare . "אנחנו מחויבים באופן עקבי להציע פתרונות מותאמים אישית לכל חברי תוכנית Volare, שגדל ליותר מ-1.8 מיליון חברים תוך שנתיים בלבד, ונכון להיום גם לילדים המטיילים עם משפחותיהם במטוסי החברה שלנו".

ממש כמו חברי תוכנית Volare, הודות ל-AVVENTURA, מטיילים צעירים יוכלו כעת לצבור נקודות באמצעות רכישת טיסות שנמכרו ומופעלות על ידי ITA Airways ועל ידי שימוש במוצרים ושירותים של שותפי תוכנית Volare.

כל הפרטים על תוכנית AVVENTURA החדשה זמינים כאן.

Exit mobile version