Site icon IAS

חברת Eurowings השיקה את פעילותה בישראל

מטוס חברת Eurowings בנתב"ג. צילום: סיון פרג'

יורווינגס (Eurowings), החברה הבת מקבוצת לופטהנזה השיקה היום (שבת) את פעילותה בישראל. מטוס איירבוס A320 עם 180 מושבים נחת בנתב"ג, בטיסת הבכורה בשעה 12:55. יורווינגס מבדלת את עצמה מחברות לואו-קוסט אחרות בזכות המיצוב שלה כחברת התעופה המשתלמת של אירופה עבור נוסעי הפנאי והעסקים.

חברת הבת של לופטהנזה מציעה שילוב של טיסות במחירים הוגנים ושירותים חדשניים וידידותיים, זאת כחלק מאסטרטגיה שמחזקת את מעמדה כמובילה בשוק הגרמני. כחלק מתפיסה אסטרטגית זו, החברה מספקת את המענה לצרכי הליבה של הנוסעים בעידן זה –  גמישות רחבה יותר, נוחות במחיר נגיש וקיימות.

צי המטוסים של יורווינגס כולל יותר מ-100 מטוסים, הטסים ל-150 יעדים ביותר מ-50 מדינות, ומאייש אותו צוות עובדים מאותו מספר של מדינות. עם 11 בסיסים בינלאומיים – כולל מיורקה, אי הנופש מספר 1 באירופה – חברת הבת של קבוצת לופטהנזה היא אחת מחברות תעופת הנופש הגדולות באירופה. בניגוד ללופטהנזה, חברת יורווינגס מציעה אך ורק טיסות ישירות מנקודה לנקודה – ללא טיסות המשך.

"הקו הישיר החדש מחבר לראשונה, את תל אביב לאזור המאוכלס ביותר בחלק המערבי של גרמניה", אומר מרכוס הגנברוך, מנהל המכירות הראשי בישראל של חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה. “יורווינגס היא חברת התעופה החמישית מקבוצת לופטהנזה המחברת בין ישראל לאירופה וליעדים נוספים. עם הצעת הערך הייחודית  שלה, יורווינגס מרחיבה את האפשרויות עבור הלקוחות שלנו בישראל".

כרטיסים לטיסות יורווינגס ניתן להזמין באופן מקוון דרך אתר החברה eurowings.com. המחיר ההתחלתי לכיוון אחד מתל אביב לדיסלדורף הוא 89.9 דולר, כולל מיסי נמל.

מטוס איירבס A330 של בריסל איירליינס. צילום יח"צ

לטסים לבירת אירופה עם בריסל איירליינס

חברת התעופה בריסל איירליינס (Brussels Airline) תחדש את טיסותיה לתל אביב החל מ-24 במרץ 2024. חברת התעופה הבלגית תתחיל לפעול ב-3 טיסות שבועיות בימים שני, חמישי וראשון מבריסל לתל אביב. טיסות אלו יתקיימו עד סוף חודש אפריל. בשלב מאוחר יותר, תדירות הטיסות ולוחות הזמנים עשויים להתעדכן בשיתוף פעולה עם כל חברות קבוצת לופטהנזה.

קבוצת לופטהנזה צילום יח"צ

פעילות קבוצת לופטהנזה 

מה-8 בינואר 2024, קבוצת לופטהנזה חידשה בהדרגה את פעילות טיסותיה לתל אביב, לאחר הפסקה של כמעט שלושה חודשים מאז ה- 9 באוקטובר 2023. לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס היו חברות התעופה המערב-אירופאיות הראשונות שחידשו את טיסותיהן מפרנקפורט, מינכן, ציריך ווינה לתל אביב. כל החברות מפעילות את טיסותיהן לתל אביב באמצעות מטוס ממשפחת איירבוס A320.

בשל הביקוש הגובר מצד הנוסעים לטיסות אל/מ נמל התעופה בן גוריון, קבוצת לופטהנזה הרחיבה את תכנית הטיסות שלה על הקווים הקיימים. החל מ-4 במרץ, לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן איירליינס הגדילו את מספר הטיסות בקווים שלהן מפרנקפורט (טיסה שבועית נוספת), מינכן (2 טיסות נוספות), וינה (2 טיסות נוספות) וציריך (2 טיסות נוספות).

ביחד עם הקווים החדשים לדיסלדורף ולבריסל, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה תצענה כעת 29 טיסות שבועיות מתל אביב, גידול של 45% במספר המושבים המוצעים בהשוואה לחודש ינואר 2024. טיסות נוספות יתווספו במהלך חודש אפריל.

בטיחות וביטחון הם תמיד בראש סדר העדיפויות של חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה. קבוצת לופטהנזה עוקבת מקרוב ובאופן רציף אחר המצב בישראל ונמצאת בקשר הדוק עם הרשויות המקומיות והבינלאומיות. יש לצפות להתאמות אפשריות בלוחות הזמנים בטווח הקצר עקב שינויים במצב.

Exit mobile version