Site icon IAS

חברת קרוזים חדשה: Viking Ocean Cruises

חברת שייט הנהרות הידועה, ויקינג קרוזס, הודיעה על השקת חברת שייט חדשה- ,Viking Ocean Cruises שתתחיל לפעול במאי 2015 עם האוניה הראשונה- Viking Star.

 

האוניה החדשה תבצע את מסלולי השייט שלה בסקנדינביה, בים הבלטי ובמזרח ומערב הים התיכון.

 

לחברה ויקינג קרוזס תוכנית להרחיב פעילותה בשתי הקטגוריות, שייט נהרות וים. האוניה השנייה לאחר הויקינג סטאר תושק ב-2016 ולאחריה מתוכננות 4 אוניות נוספות. בתחום שייט הנהרות השיקה החברה 10 ספינות חדשות בחודש מרץ האחרון ו-12 נוספות יושקו ב-2014.

 

"במרוץ אחר בניית אוניות גדולות הרבה חברות קרוזים איבדו את יעדי השייט שלהם ולכן אנו מיישמים את אותם העקרונות שמאחורי שייט הנהרות עטורי הפרסים שלנו גם לאוניות השייט בים עם מיקוד ביעדים הנכונים", אמר Torstein Hagen יו"ר ויקינג קרוזס.

 

ויקינג קרוזס מנסה ליצור קונספט שונה לשייט בים, עם יותר זמן עגינה בנמלים במטרה לאפשר לנוסעים לחוות את חיי הלילה המקומיים, עגינה בערים הגדולות שהדבר מתאפשר ורעיון שייט הנהרות "הכול כלול":תא עם מרפסת, ארוחות, שתייה של יין ובירה חינם במהלך ארוחות הצהרים והערב , סיורי חוף, Wi Fi חינם, מכבסה בשירות עצמי ,שירות חדרים 24 שעות ביממה ומסי נמל כלולים במחיר. כל זה החל מ-2400 דולר לזוג.

 

הויקינג סטאר, נחשבת לאוניה קטנה בה יהיו 928 נוסעים. 5 קטגוריות שונות של חדרים שבכולם מרפסת , מיטת קינג סייז, חדרי אמבטיה גדולים וטלוויזיות LCD . 14 סוויטות יעמדו לשירות האורחים, 2 בריכות שחייה, ספא בסגנון סקנדינבי, חדרי אוכל ומסעדות גם בסיפון יותר מכל חברת שייט אחרת, תוכניות בידור, בית ספר לבישול, ברים פזורים במקומות שונים באוניה ועוד.

 

האוניות ייבנו עם מקסימום התחשבות באיכות הסביבה, צריכת דלק וזיהום ים מינימאלית על פי התקנות המחמירות ביותר של איכות הסביבה. האוניה תבנה במספנות  Fincantieri איטליה.

 

מסלולי ההפלגה יהיו של 10 עד 15 יום שחלקם ייחודי לויקינג קרוזס:  לדוגמא הפלגה של 15 יום, ברגן-לונדון-פריז-ברצלונה עם אפשרות גישה לערים הגדולות ועגינת לילה.         

https://www.youtube.com/watch?v=R6_i9vuKnhM

Exit mobile version