Site icon IAS

חברת לוט הפולנית מצטיידת בשלושה מטוסי אמבראר

מטוסי אמבראר E195-E2 של לוט הפולנית. צילום החברה

חברת לוט הפולנית LOT Polish Airlines הודיעה כי תשכור שלושה מטוסי אמבראר E195-E2 חדשים מ- Azorra (חברה המשכירה מטוסים מסחריים) . כל המשלוחים יתקיימו בין סוף יולי לרבעון השלישי של 2024. LOT Polish Airlines הייתה לקוחת ההשקה של מטוס ה-E-Jet הראשון של Embraer במרץ 2004.

לוט מחפשת פתרון גמיש לצרכי הקיבולת שלה ככל שרשת חברת התעופה גדלה. ה-E2 מאפשר מעבר חלק במשך מספר ימים בלבד עבור צוותי הטיסה הקיימים של לוט, ומציע חוויית טיסה מרווחת ונוחה לנוסעים. מטוסי האמבראר E195-E2 החדשים גם מוסיפים גמישות, ומשלימים את המטוסים צרי הגוף הגדולים של לוט בעלויות מושבים דומות.

"השדרוג בצי שלנו לא רק מסמן את המחויבות המתמשכת שלנו לתעופה בת קיימא, אלא גם חוגג את השותפות שלנו עם Embraer מאז הצגת המטוס ה-E-Jet הראשון בשנת 2004. עם היעילות והנוחות של ה-E195-E2, אנו אמורים לשפר את הרשת שלנו , הצגת תדרים נוספים ליעדים נבחרים" – אמר מיכאל פיג'ול (Michał Fijoł), מנכ"ל LOT Polish Airlines.

לוט הייתה המפעילה הראשונה של מטוס ה-E-Jet החדש בשנת 2004. הטיסה הראשונה בוצעה על ידי מטוס E170 מבירת פולין לווינה וסימנה את תחילת ההצלחה יוצאת הדופן של משפחת המטוסים החדשה של Embraer.

כיום לחברת לוט יש צי של 43 מטוסי E-Jet מה שהופך אותו לאחת המפעילות הגדולות של מטוסי E-Jet באירופה. עד כה, צי ה-E-Jet של לוט טס 850 מיליון קילומטרים, מעל 1.4 מיליון שעות טיסה, ונשא יותר מ-60 מיליון נוסעים – כמעט פי שניים מאוכלוסיית פולין.

Exit mobile version