Site icon IAS

חברת התעופה SWISS משאירה אתכם מחוברים לעולם

SWISS משאירה אתכם מחוברים לעולם באמצעות הצ'אט. צילום SWISS

לקוחות חברת SWISS ייהנו משימוש חופשי עבור שירותי צ'אט בכל הטיסות ארוכות הטווח מיום רביעי הבא, 2 באוגוסט 2023 ואילך. הנוסעים יוכלו לשלוח ולקבל הודעות טקסט ותמונות דרך הטלפון הנייד, המחשב הנייד או הטאבלט. הגישה תהיה זמינה עבור כל שירותי הצ'אט והמסנג'ר כמו: פייסבוק מסנג'ר, וואטסאפ וטלגרם.

נוסעים המעוניינים להשתמש בפונקציות אינטרנט נוספות כגון גלישה, דואר אלקטרוני או מדיה חברתית יכולים לבחור מתוך שתי חבילות הזמינות: 'Wi-Fi 4 Hours' – ארבע שעות גלישה תמורת 25 פר"ש (CHF). ‘Wi-Fi Premium’ – גלישה לאורך כל הטיסה עבור 35 פר"ש (CHF). נוסעים במחלקה ראשונה וחברי HON Circle ייהנו מגישה לאינטרנט בלתי מוגבלת לאורך כל זמן הטיסה.

"הצעת הגלישה החדשה היא צעד גדול קדימה", אמר Tamur Goudarzi Pour, המנהל המסחרי הראשי של חברת SWISS . "עם שירות הצ'אט החדש והבלתי מוגבל שלנו בכל מחלקות הטיסה, האורחים שלנו יכולים לשמור על קשר עם משפחותיהם, החברים והשותפים העסקיים שלהם במהלך הטיסה. החבילות החדשות והאטרקטיביות שלנו לגלישה, דואר אלקטרוני ומדיה חברתית מציעות גם נפחי נתונים בלתי מוגבלים. ללקוחות שלנו יש כעת יותר בחירה כיצד הם רוצים להישאר בקשר עם העולם בזמן שהם בטיסות ארוכות הטווח שלנו".

כל הנוסעים יוכלו גם לקרוא את מגזין SWISS הדיגיטלי במכשיר שלהם בכל עת, גם ללא גישה פעילה לאינטרנט. יתר על כן, נוסעים יכולים כבר היום להירשם ל-'Travel ID' ו-'Miles & More' כדי לגשת לשירות האינטרנט החדש בקלות ובאופן ישיר בעתיד וליהנות מיתרונות שונים במהלך נסיעתם.

SWISS משאירה אתכם מחוברים לעולם באמצעות הצ'אט. צילום SWISS
Exit mobile version