Site icon IAS

חברת התעופה SkyUp Airlines משיקה טיסות מאוקראינה לנתב"ג

מטוס של Skyup האוקראינית. ברשותה שמונה מטוסי בואינג 737. צילום דפוזיט Depositphotos

הערב  (א') נוחתת בנתב"ג הטיסה הראשונה של חברת SkyUp Airlines האוקראינית בשעה 18:45 מלבוב.שבאוקראינה. מה-5 בדצמבר יפעלו טיסות גם מזפורוז'יה. הטיסות יופעלו פעמיים בשבוע: בימי חמישי וראשון.

מזפורוז'יה עלות הכרטיסים מתחילה מ-96 דולר לכיוון ומלבוב – החל מ-97 דולר. בכרטיס הזול ביותר אפשר לשאת רק מזוודת-יד במשקל של עד 7 ק"ג.

מנכ"ל SkyUp יבגני ח'יינסקי, דיבר על תוכניות החברה בעיתונות האוקראינית באמרו שהרחבת מפת הטיסות מאזורי אוקראינה היא אחד מסדרי העדיפויות באסטרטגיית הפיתוח שלה. "בקיץ התחלנו למכור כרטיסים מלבוב לקייב, חארקוב ופראג. כעת אנו פותחים טיסות ישירות לישראל".

כרטיסים נמכרים באתר הרשמי של החברה. עד היום פעלה בקו רק חברת יוקריין אינטרשונל האוקראינית. לפי נתוני משרד התיירות, בחודשים ינואר-אוקטובר השנה הגיעו לישראל מאוקראינה 113.5 אלף תיירים.

הכיכר על שמו של המשורר הלאומי אדם מיצ'קביץ בלבוב, אוקראינה. צילום Depostiphotos

SkyUp Airlines היא חברת לואו-קוסט ושכר שהחלה לפעול במאי 2018. החברה נרשמה בשנת 2016 בקייב וב-2017 הוכרזה על ידי שר התשתיות כחברת תעופה לאומית-פרטית. בעלי המניות העיקריים בחברה הם ACS-Ukraine Ltd, טטיאנה אלבה ויורי אלבה, שהם גם הבעלים של מפעיל טיולים שצפוי לשתף פעולה עם חברת התעופה כדי לספק טיסות שכר לחבילות נופש.

התוכניות לשנה הראשונה הן להתרכז בטיסות שכר בינלאומיות ליעדי קיץ פופולריים, כמו גם בטיסות סדירות בתוך אוקראינה ולמספר יעדים בינלאומיים. SkyUp מתכוונת גם לשתף פעולה עם יוקריין אינטרנשיונל איירליינס, שגם היא, כאמור, מקיימת טיסות מאוקראינה לנתב"ג.

החברה הפעילה ב-2018 טיסות שכר הן מקייב-בוריספיל והן מקייב-זוליאני, כמו גם מחארקוב, לבוב, אודסה וערים אחרות באוקראינה לאליקנטה, אנטליה, ברצלונה, בודרום, בורגס, דלמן, דובאי, הורגדה, לרנקה, פלמה דה מיורקה, ניס, רימיני, שארם א-שייח, טנריף, תל אביב, ורנה ועוד. היא מתכוונת להפעיל גם שירותים בינלאומיים מקייב לברצלונה, דובאי ולרנקה.

לחברה 8 מטוסי בואינג: 2 מטוסי 737-700, ו-6 מטוסי 737-800. מוזמנים מטוסים נוספים ובהם 737-900ER.

Exit mobile version