Site icon IAS

חברת התעופה SAS מצטרפת לברית התעופה SkyTeam העולמית

חברת SAS מצטרפת לברית התעופה סקיי טים. צילום SAS

ברית התעופה SkyTeam וחברת התעופה SAS חתמו היום (ב', 29 באפריל 2024) על הסכם המבטיח את הצטרפותה של חברת התעופה לברית באופן רשמי החל מה-1 בספטמבר 2024. חברי EuroBonus ייהנו מהטבות ברוב חברות התעופה בברית SkyTeam. חברי EuroBonus Silver יוכרו כ- SkyTeam Elite, בעוד שחברי כרטיסי זהב ויהלום יוכרו כ- Elite Plus. זה יאפשר לחברים גישה לרשת של למעלה מ- 750 טרקליני נמלי תעופה ושירותי SkyPriority בשמונה נקודות בנמל תעופה, כולל עדיפות בעמדת צ'ק-אין, עליה למטוס וטיפול בכבודה. בנוסף, חברי הברית ייהנו מרשת של למעלה מ- 1,060 יעדים.

אנדרס קונזה (Andrés Conesa), יו"ר SkyTeam, אמר: "SAS חולקת את החזון של SkyTeam בכל הנוגע לספק חווית טיסה משולבת ואחראית יותר. יחד עם החברים שלנו, אנו ממשיכים לעבוד קשה מאחורי הקלעים כדי להבטיח מעבר חלק ללקוחות מרגע הצטרפותה של SAS לברית שלנו".

פטריק רו (Patrick Roux), מנכ"ל SkyTeam, אמר: "אנו שמחים להתוות באופן רשמי את הדרך להצטרפותה של SAS לברית SkyTeam. עם המוניטין הגלובלי שלה לאמינות, איכות ושירות, SAS מתאימה מאוד ל-SkyTeam, וככל שאנו ממשיכים לחזק את אפשרויות הלקוחות שלנו, אנו מצפים להיות חלק מהמסע העתידי שלהם."

אנקו ואן דר וורף (Anko van der Werff), נשיא ומנכ"ל SAS, אמר: "אנחנו מאוד נרגשים שהגענו כעת לאבן דרך מרכזית זו במסע המעבר של SAS לברית. חברי EuroBonus יוכלו ליהנות מיעדים והטבות חדשות כחלק ממשפחת ברית SkyTeam, מסמן את תחילתו של עתיד מרגש עבור לקוחות, שותפים ועובדים כאחד. לקוחות SAS ייהנו מהנוכחות הגלובלית החזקה של SkyTeam ברבים ממרכזי התעופה הגדולים בעולם ומההתמקדות שלה בשותפויות אסטרטגיות ויוזמות קיימות חדשניות.

Exit mobile version