Site icon IAS

חברת התעופה טרנסאוויה מרחיבה את פעילותה בישראל

פנורמה של העיר נאנט. הטיסות של טרנסאווירה אליה מהוות שער לעמק הלואר ולברטאן. צילום Depositphotos

טרנסאוויה, חברת הלואו-קוסט של קבוצת התעופה אייר פראנס/KLM, תציע בחורף הקרוב שני נתיבים חדשים מישראל: האחד בין תל אביב לנאנט שבצרפת – החברה היחידה הפועלת בקו זה – ואילת (שדה"ת רמון)-אמסטרדם. פתיחת הקווים החדשים של טרנסאוויה ממצבת את קבוצת אייר פראנס KLM כמובילה בישראל מבחינת היצע המושבים בטיסות לצרפת ולהולנד.       

ישראל מהווה שוק עיקרי עבור טרנסאוויה ובשנה האחרונה הטיסה החברה 411,000 נוסעים בין ישראל ואירופה.

פתיחת הקווים החדשים מחזקת את נוכחותה של החברה בישראל, ומציינת היקף הפעילות רחב עם היצע של 570,000 מושבים וגידול בשיעור של 26% לעומת 2017.

החברה מפעילה כיום בישראל 7 קווים, כאשר בהמשך השנה היא תציע 7 תדירויות שבועיות נוספות, כשבסך הכל, תפעיל טרנסאוויה 35 טיסות שבועיות בין ישראל, צרפת והולנד.

החל מעונת החורף הקרובה יגדל היצע המושבים מתל אביב ב-23% ומאילת-עובדה יגדל ההיצע ב-55%.

מטוס של טרנסאוויה. החל מעונת החורף הקרובה יגדל היצע המושבים מתל אביב ב-23% ומאילת-עובדה יגדל ההיצע ב-55%. צילום יח"צ

ניקולא אנן, סמנכ"ל מסחר טרנסאוויה צרפת, אמר: "אנו פותחים קווים חדשים ומפעילים בישראל שבע תדירויות נוספות, וזו הוכחה לכך שישראל נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו. חידושים אלה יאפשרו לישראלים להגיע בצורה יותר סדירה לאירופה, לתושבי אילת לגלות את בירת הולנד ולתושבי תל אביב הם יפתחו שער לעמק הלואר ולברטאן".

מחירי הטיסות תל אביב-נאנט – שתי טיסות שבועיות (רביעי וראשון), החל מ-59 יורו כולל מיסים ואילת-רמון-אמסטרדם –שתי טיסות שבועיות (רביעי ושבת), החל מ-49 יורו כולל מיסים.

מחירי הטיסות הנוספים נעים גם הם בין החל מ-45 יורו לליון, ועד החל מ-91 יורו מתל אביב לפריז, בכל הדוגמאות המחיר הוא תעריף 'בייסיק' לכיוון אחד.

טרנסאוויה מפעילה יותר מ-119 קווי תעופה מצרפת (אורלי, נאנט וליון) והולנד (אמסטרדם, רוטרדם, איינדהובן וחרונינגן) לאירופה ולאגן הים התיכון. היא נבחרה זו השנה השנייה כחברת תעופת הלואו-קוסט המצטיינת באירופה בשנת 2017 ע"י אתר Flight-Report, וקיבלה את התואר 'מתן השירות המצטיין' בתחום התחבורה, מטעם המגזין Capital.

מידע נוסף באתר.

Exit mobile version