Site icon IAS

חברת התעופה היפנית אול ניפון מסכמת שתי שנות פעילות בישראל

צוות אול ניפון באירוע בתל אביב. חוגגים שנתיים מוצלחות. צילום יח"צ

חברת התעופה הגדולה ביותר ביפן, "אול ניפון איירווייז", מסכמת שנתיים של פעילות מוצלחת בישראל. החברה ערכה מפגש מיוחד בסגנון יפני בת"א אליו הוזמנו מנהלות ומנהלים בכירים מתחום הנסיעות מישראל ליפן.

המפגש נערך בהשתתפות סגן נשיא אול ניפון איירווייז למכירות ושיווק באירופה מאסהיקו דן, שהגיע במיוחד לת"א ולביקור ראשון בישראל, מנהלת מהחברה, צ'יקו דמפסי ומנהל נציגות החברה בישראל, איש התעופה הוותיק יקי כהן. במפגש הציגו אנשי החברה את מוצריה האיכותיים, העדכניים והמשתלמים של ANA בטיסות מישראל ליפן, כמו כן הודו לסוכנים על שיתוף הפעולה והבעת האמון.

אול ניפון איירווייז מציעה טיסות מת"א לטוקיו הנדה ונריטה במחירים של החל מכ-820 דולר במחלקת תיירים, החל מכ-2460 דולר במחלקת תיירים פרימיום ומכ-2860 דולר במחלקת עסקים, המחירים עבור טיסות הלוך חזור כולל מיסים והיטלים.

הטיסות בשת"פ עם החברות בריסל איירליינס, לופטהנזה ואל על, כאשר החלק הארוך של הטיסה יוצא דרך מספר ערים מרכזיות באירופה בהן ANA פועלת כמו: פרנקפורט, מינכן,  בריסל, לונדון ופריז ומשם בטיסות ישירות לטוקיו ולכ-45 ערים בתוך יפן, אליהם טסה החברה מטוקיו, דבר המאפשר מגוון רחב של כ-5-7 טיסות יומיות ונוחות ביותר לבחירת הנוסע.

הטיסות מתבצעות במטוסים החדשים והטובים ביותר של ANA כמו בואינג דרימליינר 787-9 ו- 787-8 ובחוויית הטיסה היפנית האיכותית והמהנה.

אול ניפון היא זוכת פרס חמישה כוכבים של סטארטרקס זה 6 שנים ברציפות. צילום Depositphotos

מטיסה כ-52 מיליון נוסעים בשנה

אול ניפון הינה, כאמור, חברת התעופה הגדולה ביותר ביפן וחברה בברית "סטאר אלאיינס". החברה היא זוכת פרס חמישה כוכבים של סטארטרקס זה 6 שנים ברציפות ונבחרה גם לחברת התעופה הטובה ביותר לשנת 2018 ע"י Air Transport וחברת התעופה הטובה ביותר לטיסות עסקים ע"י Business Travel Awards.

החברה התחילה את דרכה בשנת 1952 ונחשבת לאחת הטובות, היצירתיות והמצליחות ביותר בעולם, כאשר כיום היא מפעילה כ-85 קוים בינלאומיים ו-116 קוים בתוך יפן, בה יש לה את מגוון היעדים הגדול ביותר.

החברה מעסיקה 35,000 עובדים וצי של כ-260 מטוסים. אול ניפון  היא חברת התעופה בעלת הצי הגדול ביותר של מטוס הבואינג 787 דרימליינר והראשונה שהפעילה את המטוס החדיש. החברה מטיסה כ-52 מיליון נוסעים בשנה ומועדון הנוסע המתמיד שלה מונה יותר מ-26 מיליון חברים.

Exit mobile version