Site icon IAS

חברת דלתא הזמינה למעלה מ-100 מטוסים חדשים

דלתא איירליינס תהיה חברת התעופה הראשונה בארה"ב שתפעיל מטוסים מסדרת C של יצרנית המטוסים בומברדייה, לאחר שהזמינה ממנה 75 מטוסים מדגם CS100. דלתא מעוניינת לרכוש גם 37 מטוסי איירבוס מדגם A321s. כל זאת על מנת לרענן את צי מטוסי החברה, כולל מטוסי בואינג MD-88.

שתי העסקות מהוות חלק מהמאמצים של דלתא לחדש את צי המטוסים צרי הגוף שלה, הפועלים בטיסות הפנימיות בארה"ב. בעקבות יישומן מקווה החברה לספק חוויית לקוח משופרת ויעילות כלכלית טובה יותר, תוך שמירה והתמקדות על פריסת הון נבונה.

"מעצבים מחדש את העתיד"

"אנחנו מעצבים מחדש את העתיד של הצי שלנו.  החוויה המשולבת החדשנית של סדרת מטוסי C היא תוספת מושלמת עבור השירות המעולה הניתן כל יום על ידי אנשים דלתא", אמר מנכ"ל הדלתא, אד בסטיאן. "מטוסים חדשים אלה הם השקעה סולידית, המאפשרת לנו לנצל את ההפעלה המעולה של מטוסי CS100 העדכניים עם החלונות הגדולים בשוק המטוסים, תאורה מקיפה, מערכות בידור בגב המושבים ו-"Wi-Fi.

מטוסי בומברדייה CS100

המושבים במטוס CS100 יהיו בתא נוסעי התיירות בתצורת 2X3 והמושבים במחלקת עסקים יהיו  בתצורה של 2X2. מטוסי בומברדייה יופעלו לטווחים קצרים ובינוניים.

במסגרת עסקת בומברדייה קיבלה דלתא אופציה להזמין 50 מטוסים נוספים מסדרה  Cעם זכויות אספקה גמישות ואפשרות להחליף את מטוסי CS300 הגדולים. משמעות ההזמנה היא שדלתא תטיס יותר לקוחות במטוסי בומברדייה מכל מוביל אחר.

מטוס CS100 מופעל על ידי 2 מנועי פרט אנד ויטני מדגם PW1500G, עם טכנולוגיה מתקדמת וחומרים מורכבים, שנועדו לספק שיפור של 20% ביעילות תצרוכת הדלק בהשוואה למטוסים בסדר גודל זהה. הרעש המופחת של המנועים ופליטות מופחתות של דו תחמוצת הפחמן עולות בקנה אחד עם הצרכים של דלתא להפחית את טביעת הרגל הסביבתית של חברת התעופה. המטוס מיועד להיכנס לשירות בדלתא באביב 2018.

מטוסי איירבס A321s

רכישת 37 מטוסי איירבס  A321sהנוספים, אשר נרכשים סמוך לסוף מחזור הייצור של הדגם, יגדיל את צי מטוסי איירבס A321 של דלתא ל-82 מטוסים. דבר העולה בקנה אחד עם תוכנית הצי לפעילות בטיסות פנימיות. 37 המטוסים יימסרו לדלתא במקביל והזמנות מטוסי A321 קיימות בשנת  2019.

במטוסי איירבס A321s של דלתא יהיו כל האלמנטים החדישים של תא הנוסעים. תאי אכסון עליונים עם קיבולת גבוהה, מערכות בידור מהדגמים החדישים ביותר, תאורה מפוזרת, נקודות חיבור סטנדרטיות במתח של 110 וולט בכל שורת מושבים וכנפוני קצות כנפיים מפוצלים, שיאפשרו חיסכון של 4% בתצרוכת הדלק.

 

Exit mobile version