Site icon IAS

חברות התעופה הזרות לא ממהרות לחדש את הטיסות לישראל

קבוצת לופטהנזה, תחזית . צילום לופטהנזה

חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה (Lufthansa Group) לא תחדשנה את הטיסות לישראל לפני ה-14 בדצמבר 2023. הודעת הקבוצה שפורסמה באתר האינטרנט: " לבטיחות הנוסעים והצוות יש עדיפות עליונה עבור קבוצת לופטהנזה. בשל המצב בישראל ולאחר ניתוח אינטנסיבי של האופציות, החליטה לופטהנזה להשבית את טיסותיה הסדירות לתל אביב וממנה עד וכולל יום חמישי, 14.12. אנו מצטערים שנאלצנו לקבל החלטה זו. קבוצת לופטהנזה ממשיכה כמובן לעקוב באינטנסיביות אחר המצב הביטחוני בישראל ונמצאת בקשר הדוק עם הרשויות".

מטוס יונייטד איירליינס. צילום יח"צ

חברת יונייטד איירליינס (United Airlines) לא תחדש את טיסותיה לישראל מבוסטון ואטלנטה, בשבוע הבא בשל מלחמת 'חרבות ברזל', שבעקבותיה נרשמה ירידה משמעותית בהזמנת כרטיסי טיסה, צניחה של 12% מתחת לרמות 2019. יונייטד תיקנה פרסום שגוי לטענתה, בו צוין כי החברה תחדש את טיסותיה החל משבוע הבא. הטיסות מניוארק (2 טיסות יומיות מתוכננות, החל מה-25), סן פרנסיסקו ושיקגו עדיין מתוכננות לחודש זה (טיסה יומית החל מה-30 בנובמבר).

חברת דלתא אייר ליינס (Delta Air Lines) צמצמה ללא הגבלת זמן את הטיסות מנמל התעופה הבינלאומי בוסטון לוגן ומנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד ג'קסון אטלנטה. לדלתא אייר ליינס שתי טיסות מתוכננות בסוף החודש מ-JFK.

חברות התעופה האמריקניות מציינות כי הן עוקבות באופן רציף אחר המצב המשתנה ותבצענה התאמות לפי הצורך, תוך עדיפות לבטיחות הנוסעים והצוות.

גאלף אייר (Gulf Air) הודיעה על ביטול הטיסות לישראל עד ה-9 בדצמבר 2023 (כולל) לאור המצב הבטחוני בישראל.

אייר סרביה (Air Serbia) הודיעה על ביטול הטיסות לישראל עד ה-18 בדצמבר 2023 (כולל) לאור המצב הבטחוני בישראל.

קוריאן אייר (Korean Air) מאריכה את ביטול הטיסות הישירות לתל אביב עד ה-29 בפברואר 2024.

אתיופיאן איירליינס (Ethiopian Airlines) הודיעה על ביטול הטיסות לישראל עד ה-1 בדצמבר 2023 (כולל) לאור המצב הבטחוני בישראל.

Exit mobile version