Site icon IAS

וויז אייר החלה להפעיל מטוס איירבוס מדגם A321ceo

וויז אייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה, התחילה להפעיל, החל משבוע שעבר, מטוס איירבוס A321ceo הראשון שלה הכולל 230 מושבים. החברה קיימה היום אירוע אליו הוזמנו נציגי תקשורת מכמה מהשווקים הגדולים של החברה לטיסת הדגמה בשדה התעופה לוטון בלונדון, אחד מהיעדים המבוקשים של החברה והיעד הראשון אליו טס המטוס החדש המוצב בשדה התעופה בבודפשט.

"היתרון הגדול של מטוס ה- A321 עבור ציבור הנוסעים שלנו הוא המחירים המוזלים שאנו יכולים להציע כתוצאה מהיעילות הפעלת ל המטוס ביחס למטוסי ה- A320 ". אמר ג'ון סטפנסון, סגן נשיא החברה. "ה- A321 מציע תא נוסעים חדש ומודרני וכמו כן מפחית את הפגיעה באיכות הסביבה".

מטוס ה A321ceo של וייז אייר החל בשירות מסחרי יומי בין בודפשט ללונדון-לוטון ב- 20 בנובמבר. 26 מטוסים מדגם זה הוזמנו ע"י חברת התעופה וצפויים להגיע במהלך 2018 ( מטוס שני צפוי להגיע כבר בדצמבר ותשעה מטוסים יצטרפו במהלך 2016). ארבעת המטוסים הראשונים שיתקבלו יוצבו בבודפשט והמטוסים הבאים יכנסו לשימוש בנתיבים הפופולאריים ביותר במפת היעדים הרחבה של וויז אייר.

"אנו מאושרים לקבל את וויז אייר כמפעילה חדשה של מטוסי ה- A321. המטוסים יאפשרו להגדיל את ההיצע בנתיבים הפופולאריים של החברה ויאפשרו את המחיר הזול ביותר למושב עבור מטוסים צרי גוף", אמר כריסטופר באקלי, סגן נשיא איירבוס האחראי על אפריקה, אירופה והפסיפיק. "אנו בטוחים כי המטוסים החדשים יאפשרו לאיירבוס לטפל ביעילות בביקוש הגובר".

עם הצטרפותו של מטוס האיירבוס A321ceo הגדול שבמטוסי משפחת האיירבוס A320 מתייצבת וויזאייר להתמודד עם הביקוש הגובר לטיסות לואו-קוסט במרכז ומזרח אירופה. במחצית הראשונה של שנת 2016 (השנה מסתיימת ב 31 במרץ 2016), הטיסה וויז אייר 10.7 מליון נוסעים, עליה של 20 אחוז ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

 

Exit mobile version