Site icon IAS

וויז אייר במבצע מאילת ות"א עד חצות: מ-89 שקל לכיוון

וויז אייר. ב-2019 החברה צפוייה להציע 1.6 מיליון מושבים. צילום יח"צ

 וויז אייר (Wizz Air), חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ובמזרח אירופה, מציעה היום עד השעה 23.59, לרכוש  כרטיסי טיסה מוזלים בהחל מ-89 שקל לכיוון, כולל המיסים וחיובים שאינם אופציונליים – מאילת ותל אביב ליעדים באירופה עד ה-16 בדצמבר 2018. הזמנות יבוצעו דרך אתר החברה  או באפליקציה של WIZZ AIR. לחברי המועדון של וויז אייר המחירים מתחילים מ-45 שקלים. בעקרון מדובר בהנחה של 20% על המחירים מאילת ומנתב"ג.

עם זאת יצויין כי החל ממחר, ה-1 בנובמבר מחילה וויז אייר על נוסעיה מדיניות כבודה חדשה לפיה יוכלו לעלות למטוס רק עם תיק נסיעה בחינם – אך לא עם מזוודת-יד בעלת גלגלים  (טרולי) ללא תשלום. כך שייתכן שההוזלה תקוזז בשל הצורך לשלם על הטרולי.

השבוע תחל Wizz Air להפעיל את קוויה החדשים מאילת ללונדון, סופיה ובודפשט המתווספים לקווים לוינה, בוקרשט, ורשה וריגה בתחילת נובמבר.

החברה מציעה היום 25 קווים ל-9 מדינות. השנה היא מציעה 1.3 מיליון מושבים בקוויה לישראל וממנה וב-2019 צפוייה להציע 1.6 מיליון מושבים.

מינואר עד יולי 2018 הטיסה החברה כ-640,000 נוסעים הלוך ושוב – עלייה של 81%  מתקופה זו אשתקד.

ריינאייר. מבצעת כמחצית מכלל הטיסות מאילת לאירופה. צילום Depositphotos

57 טיסות שבועיות מאילת לאירופה

עונת החורף נפתחה השבוע באילת עם 57 טיסות שבועיות מאירופה, מתוכן 7 קווים חדשים מערי מקור מרכזיות באירופה: לונדון, אמסטרדם, מדריד, פרנקפורט, ציריך, סופיה, בודפשט, וינה ופראג. בעונת החורף הקודמת (2017-18) נחתו בעובדה כ-50 טיסות שבועיות, שהביאו לאילת כ-110,000 תיירים, ואשר הכניסו לעסקים המקומיים סכום של כ-250 מיליון שקל. הטיסות מסובסדות על ידי משרד התיירות ב-60 יורו לטיסה ומשרד התחבורה ויתר על אגרות נחיתה של כ-3,000 דולר למטוס.

העונה מצטרפת לטיסות הלואו-קוסט גם טיסה סדירה של לופטהנזה עם שתי טיסות שבועיות לעובדה בימי ראשון וחמישי בשבוע מנמ הבית של החברה בפרנקפורט. לרגל האירוע התקיים בעובדה טקס חגיגי עם נחיתת המטוס ובהשתתפות מנכ"ל לופטהנזה בישראל, עופר קיש, נציגי משרד התיירות ונציגי רשות שדות התעופה. מיד לאחר נחיתת  טיסת לופטהנזה, נחתה לראשונה גם טיסה של חברת הלואו-קוסט אדלוויס, החברה אף היא בקבוצת לופטהנזה. טיסות חברת התעופה אדלוויס, יתבצעו באופן סדיר, ביום ראשון בשבוע.

טיסת לופטהנזה מתבצעת במטוס איירבוס A320 שהוא בעל 168 מושבים, מהם 42 מושבים במחלקת עסקים ועוד 126 במחלקת תיירים.  הטיסות מאילת לפרנקפורט ובחזרה יצאו בימי חמישי וראשון. מחיר החל מ-$330 .

את הטיסות לשדה התעופה עובדה שליד אילת מבצעות החברות ריינאייר – שמציעה כמחצית מכלל הטיסות – וויז אייר, טראנסאוויה, טראנסאוויה צרפת, לופטהנזה, טיסה של ישרוטל, פינאייר, אייר אירופה, אורל איירליינס ועוד.

Exit mobile version