Site icon IAS

וויז אייר בין 5 חברות התעופה בעלות הצי הצעיר בעולם

מטוס וויזאייר. צילום יחצ

חברת התעופה Wizz Air,  חברת התעופה הגדולה והצומחת ביותר במזרח ומרכז אירופה, נבחרה להיות ברשימת 5 חברות התעופה עם הצי הצעיר בעולם בחברות עם צי של מעל 100 מטוסים. כך על פי הנתונים האחרונים של ספקית המידע ונתוני התעופה השוויצרית CH-AVIATION.

נתון זה, המציין כי צי החברה עומד על ממוצע גילאים מהנמוכים ביותר של 5.43 שנים מזכה את החברה במיקום ה-רביעי  ברשימה הגלובלית, ראשונה מבין חברות הלואו קוסט ושנייה מבין כל חברות התעופה האירופאיות. מקדימות אותה אירופלוט הרוסית, היינן הסינית וסאודיה של ערב הסעודית.

החברה מפעילה צי של 118 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo  ובנוסף, לחברה הזמנה של 274 מהמטוסים היעילים ביותר בעולם, מטוסי ה- Airbus A321neo.

בנוסף, צי המטוסים של חברת הבת הבריטית Wizz Air UK  – המונה כיום 11 מטוסים, הינו השני הצעיר בעולם, עם ממוצע של 0.95 שנים בלבד לצי.

דיאדריק פן, סמנכ"ל ומנהל תפעול ראשי ב Wizz Air: "ביטחון הנוסעים נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו ב Wizz Air-ולכן אנו שומרים על צי מטוסים צעיר ומודרני. אנו שמחים להיות  חלק מרשימה מכובדת זו ולהמשיך לספק שירותים באיכות גבוהה ובטיחותית עבור נוסעינו".

Exit mobile version