Site icon IAS

וויזאייר עוצרת זמנית את טיסותיה בעקבות חובת הבידוד לטסים לישראל

וויזאייר מציעה הנחה של 50%. צילום יח"צ

חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויזאייר מודיעה כי היא עוצרת את טיסותיה היוצאות והנכנסות בקווי ישראל לנתב"ג ולרמון החל מיום חמישי ה-12 במרץ ועד ל-23 במרץ (כולל) בעקבות הכרזת משרד הבריאות על חובת בידוד של 14 יום לכלל הנוסעים הטסים לישראל, בשל התפרצות נגיף הקורונה.

הקווים שבהם פועלת וויזאייר ויושפעו ממהלך זה: וינה, סופיה, ורנה, בודפשט, דברצן, ריגה, וילנה, קטוביץ, קרקוב, ורשה, בוקרשט, קלוז'-נאפוקה, לאסי, סיביו, טימישוארה, לונדון-לוטון.

וינה: אחד הקווים שיושפעו מהביטול הזמני. צילום Depositphotos

החברה מעדכנת את נוסעיה לגבי השינויים. נוסעים אשר הזמינו טיסה ב-wizzair.com או באפליקציית החברה, יקבלו התראה בדוא"ל, במסגרתה יוצע להם להזמין טיסה מחדש ללא עלות, ביטול עם החזר מלא או 120% החזר מחיר הנסיעה המקורי בקרדיט החברה.

מטיסה למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים בשנה לישראל וממנה

לתשומת לב הרוכשים – החברה יכולה לעדכן רק את הנוסעים אשר רכשו כרטיס טיסה ישירות מוויזאייר. נוסעים אשר הזמינו באמצעות סוכנויות נסיעות – כולל סוכנויות נסיעות מקוונות – מתבקשים ליצור קשר עם סוכנות הנסיעות לפרטים נוספים.

וויזאייר היתה בשנת 2019 חברת התעופה הזרה עם מספר הנוסעים הגדול ביותר בנתב”ג וגם חברת הלואו-קוסט המובילה. היא רשמה גידול של כ-19% במספר הנוסעים בשנה שעברה. החברה מציעה מישראל ואליה 24 קווים ל-10 מדינות ברחבי אירופה.הטיסות ממריאות מנתב”ג ורמון ונוחתות בין היתר בלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה. החברה מטיסה למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה בשנה.

Exit mobile version