Site icon IAS

וויזאייר יוצאת בתחרות בינלאומית המיועדת לסטודנטים

אתגר הצעירים של וויזאייר. צילום יח"צ

WIZZ AIR, חברת הלואו-קוסט הגדולה והצומחת ביותר במזרח ומרכז אירופה, יוצאת היום (ה') בתחרות לסטודנטים WIZZ Youth Challenge. מדובר בתחרות בינלאומית המתקיימת זו השנה השלישית, ומזמינה סטודנטים לממש ולהוכיח את כישוריהם להעלות רעיונות לאתגר עסקי של החברה.

התחרות השנה תאתגר את הסטודנטים להציג רעיון יצירתי, חדשני וייחודי על מנת להבטיח ש-WIZZ תישאר חברת התעופה הירוקה ביותר באירופה.

המנצחים בתחרות יזכו בכרטיסי טיסה חינם לכל יעדי החברה במשך שנה בנוסף ליישום הפתרון הזוכה בחברת התעופה. הזוכים במקום השני והשלישי יזכו בכרטיסי טיסה ליעד של החברה לבחירתם.

ההרשמה לתחרות שנפתחת היום, תימשך עד ה-1 לספטמבר 2019, ויוכלו לקחת בו חלק סטודנטים לתארים BA/BSc או MA/MSc מכל היעדים בהם נוחתת Wizz Air ובהם כמובן גם סטודנטים מישראל.

סטפן ג'ונס, סמנכ"ל WIZZ AIR, אמר: "אתגר WIZZ Youth Challenge מספק הזדמנות ייחודית לסטודנטים להשפיע בפועל על נושא עסקי אמיתי. אנו גאים להיות חברת התעופה הירוקה ביותר באירופה כאשר אנו ממשיכים לחפש ללא הרף רעיונות ופתרונות חדשניים שישלימו יוזמות קיימות של החברה ובמיוחד נהנים לערב בתהליך זה את מנהיגי העתיד בתחום".

להרשמה ולמידע נוסף אודות התחרות.:

Exit mobile version