Site icon IAS

והזוכה היא…סינגפור איירליינס – חברת התעופה הטובה בעולם

מטוס איירבוס A380 של סינגפור איירליינס. צילום מאתר החברה

סינגפור איירליינס (Singapore Airlines) זכתה בתואר חברת התעופה הטובה בעולם במסגרת הענקת פרסי Skytrax, 'האוסקר של תעשיית התעופה'. חברת התעופה זכתה בארבע קטגוריות: מחלקה ראשונה הטובה ביותר, שירותי הנוחות הטובים ביותר במחלקה ראשונה וחברת התעופה הטובה ביותר באסיה. Scoot, חברת הלאו קוסט והחברה הבת של סינגפור איירלינס זכתה בתואר חברת הלאו קוסט הטובה ביותר לטיסות ארוכות טווח ובמקום השני בקטגוריית חברות הלואו-קוסט הטובות בעולם. הפרסים מבוססים על סקרים של למעלה מ-20 מיליון נוסעים בקרב 100 מדינות, מתוך 325 חברות תעופה, בין ספטמבר 2022 למאי 2023.

גו צ'ון פונג (Goh Choon Phong), מנכ"ל סינגפור איירליינס מסר בתגובה: "הפרס הזה הוא עדות לרוח הבלתי נתפסת של צוות העובדים שלנו, שעבדו ללא לאות כדי להבטיח שסינגפור איירליינס תהיה מוכנה להתאוששות, מה שאפשר לנו לצאת חזקים מהמגיפה כחברת תעופה בינלאומית מובילה".

סינגפור איירליינס: חברת התעופה הטובה בעולם. צילום יח"צ

"אנו אסירי תודה ללקוחותינו על נאמנותם המתמשכת עבור סינגפור איירליינס. במהלך המגיפה, תמיכתם ועידודם נתנו לנו את הכוח והנחישות להתגבר על אתגרים חסרי תקדים. היום, בעודנו מתאוששים מהמגיפה, אנו מחויבים לחדשנות והשקעה במוצרים ושירותים מובילים בתעשייה, שתבטיח חוויית טיסה ברמה עולמית", הוסיף גו צ'ון פונג.

אדוארד פליסטד (Edward Plaisted), מנכ"ל Skytrax, אמר: " ההישג של סינגפור איירליינס  לזכות בתואר חברת התעופה הטובה בעולם לשנת 2023 הוא מדהים. סינגפור איירליינס השיגה תוצאות מצוינות, כשגולת הכותרת היא ההכרה בתא המחלקה הראשונה שלהם בתור הראשון הטוב בעולם. אנו מברכים את סינגפור איירליינס על ההצלחה הזו שאמורה להיות מקור של גאווה ושביעות רצון רבה להנהלה ולצוות חברת התעופה".

Exit mobile version