Site icon IAS

ה-FAA אישר לאמריקן איירליינס ויו אס איירווייס לפעול תחת רישוי אחד

האישור שניתן על ידי ה-FAA עבור אמריקן אירליינס ו-U.S Airways לפעול תחת רישוי אחד הוא הפסגה של 18 חודשים בהם השתלבו המדיניות התפעולית ונהלי העבודה של שתי החברות למקום אחד. מרגע האישור, פעילות הטיסות, התחזוקה ונהלי שיגור הטיסות (Dispatch) יהיו זהים בכל הטיסות ויחידות הבקרה והפיקוח האוויריים יתייחסו לטיסות בקוד "אמריקן".

צוות של יותר מ-700 עובדים סרק 465 מדריכי הפעלה והוראות שימוש בהם כלולים מדיניות פעולה, הליכי עבודה ותוכניות שונות של שתי החברות ובחר מהן את התהליכים ושיטות העבודה הטובות והמתאימות ביותר לחברה המאוחדת. יותר מ-110,000 עובדים השלימו מאות אלפי שעות עבודה רב-שלביות בתרגול ויישום הנהלים ופורסמו למעלה מ-115,000 דפים המכילים תהליכים ומדיניות עבודה.

חשוב להדגיש כי האישור שניתן על ידי ה-FAA לא ישפיע בשלב זה בשום מקרה על לקוחות החברה, שימשיכו לבצע צ'ק אין לטיסותיהם ולרכוש את כרטיסי הטיסה באמצעות דלפקי ואתרי האינטרנט של אמריקן אירליינס ו-U.S Airways. השינוי יתבצע רק בהמשך השנה, כאשר אמריקן אירליינס תעבור למערכת הזמנות אחת.

החל מדצמבר 2013, בו התאחדו שתי החברות, מתבצעים תהליכים יציבים כחלק מהמיזוג, בהם צירופה שלU.S Airways לברית התעופה OneWorld, מיזוגם של תוכניות מיילים נפרדות לתוכנית המיילים AAdvantage וסיכום על הסכם קיבוצי לחמש שנים עם טייסי ודיילי החברה.

 

קבוצת אמריקן אירליינס (סימון AAL בנאסד"ק) היא חברת האחזקות עבור אמריקן אירליינס ו-US איירווייס. יחד עם חברות התעופה האזוריות בבעלות מלאה ומצד שלישי הפועלות תחת השמות American Eagle ו-US Airways Express, מופעלות בממוצע כ-6,700 טיסות יומיות ל-350 יעדים ב-50 מדינות ממרכזי הפעילות שלהן בשארלוט, שיקאגו, דאלאס/פורט וורת', לוס אנג'לס, מיאמי, ניו-יורק, פילדלפיה, פניקס ו-וושינגטון הבירה.

תוכניות הנוסע המתמיד AAdvantage ו- US Airways Dividend Miles מאפשרות לחברים לזכות בנקודות (מיילים) עבור טיסות, חבילות נופש, השכרת רכב, לינות בבתי מלון ורכישות שוטפות. החברים בשתי התוכניות יכולים לנצל את הנקודות לכרטיסי טיסה וכן לשדרוג למחלקה ראשונה ולמחלקת עסקים. בנוסף, חברי AAdvantage יכולים לנצל נקודות עבור חבילות נופש, שכירת רכב, לינות בבתי מלון ומוצרי צריכה. אמריקן אירליינס היא חברה מייסדת בברית oneworld, כאשר החברות המשתתפות בברית משרתות קרוב לאלף יעדים עם 14,250 טיסות יומיות ל-150 מדינות.

 

Exit mobile version