Site icon IAS

התעריפים הזולים של Wizz Air נוחתים בתל אביב

וויז אייר, חברת התעופה המוזלת הגדולה ביותר ובעלת התעריפים הזולים ביותר במרכז ומזרח אירופה, החלה אתמול, 6 לדצמבר, בהפעלת קו התעופה החדש והמוזל שלה מתל אביב לבודפשט (הונגריה).
 
הטיסה הראשונה של חברת התעופה לישראל המריאה בשעה 15:55 על פי שעון בודפשט עם 175 נוסעים ונחתה בזמן בנמל התעופה בן גוריון. הטיסה לבודפשט המריאה עם 165 נוסעים .
 
התחלת קישור חדש זה בין הונגריה וישראל שמציעה את התעריפים הנמוכים אי פעם תעודד נסיעות תיירות ועסקים בין שתי המדינות. כדי להתניע ולחגוג יוזמה זו, הדוגמניות המובילות בישראל והמעצב פראו בלאו התאגדו עם צוות האוויר ההונגרי של Wizz Air כדי לארח את תצוגת האופנה הראשונה בשחקים .,6 דוגמניות צעדו על המסלול בגובה של  30,000 רגל.
 
התעריפים הנמוכים ללא מתחרים של Wizz Air כבר הוכיחו את עצמם כפופולאריים ביותר בקרב צרכנים ישראלים. מעט לאחר ההכרזה על הקו בספטמבר, הוספה טיסה שבועית אחת למערכת החורפית ובעונת השיא בקיץ 2013, Wizz Air תפעיל טיסות יומיות. מחיר כרטיס טיסה, החל מ- 53 יורו.
 
וויז אייר תפעיל 4 טיסות שבועיות, בימים שני, שלישי, חמישי ושבת והחל מ-15 ליוני טיסה יומית.
           
ג'רג אבראן, מנהל השיווק ב – Wizz Air אמר: " אנו שמחים להביא היום לתל אביב את התעריפים המוזלים של Wizz Air. מאז הכרזתנו על קו מרגש זה, צרכנים בישראל ובהונגריה נהרו לאתר האינטרנט שלנו כדי להשיג את התעריפים הזולים אותם אנו מציעים בין המדינות ".
 
"בכדי לשרת את הדרישה הגבוהה לתעריפנו המוזלים, נפעיל טיסות יומיות בין תל אביב ובודפשט במשך עונת הקיץ 2013. Wizz Air  מפעילה מעל ל – 250 קווים ב – 29 מדינות ועל ידי הוספת תל אביב כיעד ה – 83 שלנו, אנו מקווים להציע בעתיד קווים מוזלים נוספים בין ישראל ואירופה".
 
נועז בר ניר, מנכ"ל משרד התיירות, אמר: "גידול ענף התעופה לישראל בשנים האחרונות מראה על אמון חברות התעופה הבינלאומיות בשוק הישראלי. כניסתם של מובילי לאו-קוסט לארץ משפרת את התחרותיות, מביאה להוזלת מחירים ולפתיחת שוק התיירות הישראלי לקהלי יעד נוספים. הסכם "השמיים הפתוחים" שייחתם בקרוב ייצר דה-רגולציה חשובה שתוסיף לתחרות ולהוזלת מחירי הנופש בארץ. וויז-אייר הוא מוביל לאו-קוסט חשוב שיתרום להגדלת היצע המושבים ממזרח וממרכז אירופה ויכול להרחיב את פעילותו לאחר שתהליך הדה-רגולוציה יושלם".

 

צפו בתמונות

https://www.youtube.com/watch?v=XLRwJoXlqm8

Exit mobile version