Site icon IAS

השר לנדאו :"תיירות כחול לבן ואמנת שירות לתיירים"

באירוע לרגל השנה החדשה שערכה אמש ( יום ב'), התאחדות המלונות בישראל במלון הילטון תל אביב, נכח גם שר התיירות עוזי לנדאו בנוסף למספר רב של נכבדי ענף המלונאות בישראל, דיפלומטים ואורחים אחרים.
 
השר עוזי לנדאו התייחס "לתיירות כחול לבן" ותרומתה להתפתחות ענף המלונאות בפרט ולכלכלה בכלל ואמר שיש לעשות מאמצים גדולים יותר לעודד את התייר הישראלי לנפוש בגבולות מדינת ישראל. "קיימים מספיק מלונות ואתרי תיירות אטרקטיביים שיכולים לתת מענה לדרישות הנופש הישראלי",אמר השר עוזי לנדאו.
 
בנוסף, ביקש שר התיירות את התגייסות ענף התיירות כולו לשיפור השירותים הניתנים לתייר המגיע לגבולות המדינה במטרה ליזום אמנת שירות לתיירים, שתגביר את מחויבותו של כל אחד מהעוסקים בענף התיירות לשדרוג השירותים לתיירים. השר הגדיר את התיירות הנכנסת "כנכס כלכלי וביטחוני למדינת ישראל".
  
כמו כן, הזכיר השר לנדאו את המאבק שהתחולל בעניין המע"מ וניזהר מלהגדירו כניצחון מכוון שאחד הדברים הקשים במדינת ישראל היא הבירוקרטיה, " יחד משרד התיירות והמלונאים נמשיך  את הלחימה להוזלת הארנונה למלונות, שינוי שעות המנוחה ועבודה והגדלת חברות התעופה המוזלות (לאו קוסט) הטסות למדינת ישראל. רק בצורה הזו נגדיל את מספר התיירים שיגיעו למדינת ישראל", אמר שר התיירות עוזי לנדאו.   

Exit mobile version