Site icon IAS

הקמבאק של ראיינאייר

לאחר למעלה מעשור חברת ראיינאייר משנה כיוון. חברת הלאו וטרוולפורט חתמו על הסכם שיאפשר לסוכני הנסיעות להזמין טיסות ראיינאייר באמצעות מערכת ההפצה הגלובלית- GDS של טרוולפורט.

 

רייאנאייר מפעילה ציי מטוסים המונה למעלה מ-400 מטוסים, תטיס השנה יותר מ 81.5 מליון נוסעים בין 186 שדות תעופה בשלושים מדינות באירופה – רשת היעדים הגדולה באירופה.

על פי ההסכם המחירים של רייאנאייר, כמו גם שורה ארוכה של שירותים נלווים, ייוצגו לסוכנים משתמשי טרוולפורט בהדרגה החל מ- 19 במרץ.

 

החלטתה של רייאנאייר לחתום על הסכם עם טרוולפורט באה בעקבות השקת פלטפורמת השיווק של טרוולפורט (Travelport Merchandising Platform™) בשנה שעברה ובמיוחד הודות למרכיב האגרגציה (aggregated shopping) בקו מוצרים זה המיועד לחברות הלאו קוסט – טכנולוגייה ייחודית לטרוולפורט מאפשרת לחברות הלאו קוסט לספק את התוכן שלהן באמצעות ממשק API ולא בשיטות התיוק המוקבלות על חברות התעופה המסורתיות  אך המשתמש מציג, משווה ומזמין טיסות ושירותים נלווים שלהן באופן זהה כפי שהוא נוהג כעת.

 

במקביל, תפעלנה רייאנאייר וטוולפורט ליישום  " מיתוג ותוכן עשיר" (Rich Content and Branding) – פתרון זה מאפשר לחברת התעופה לשלוט באופן הוויזואלי בו מוצגים הטיסות והשירותים הנלווים על המסך של סוכן הנסיעות כך שידמו ככל האפשר לתצוגה הויזואלית באתר החברה עצמה.

 

בראיינאייר רואים בהסכם התפתחות משמעותית. לדבריהם יותר מ- 22 אחוז מ- 81.5 מיליון הנוסעים הצפויים השנה יטוסו למטרת עסקים. הם צופים גידול בפלח זה הודות להסכם שיצור חשיפה גדולה יותר של המוצר שלהם למחלקות עסקיות ולחברות ניהול נסיעות עסקים שיוכלו לחסוך כך מיליוני יורו.

 

בטרוולפורט רואים בבחירה של רייאנאייר הכרה בערך המיוחד שיש בכוחה של טרוולפורט להעניק  לחברות הלואו קוסט באמצעות קו המוצרים המוביל בתעשייה ומצפים ששיתוף הפעולה הבלעדי יוביל להזדמנויות חדשות.

Exit mobile version