Site icon IAS

הקו המוביל של יונייטד בטיסות המשך: תל אביב-לוס אנג'לס

יונייטד איירליינס : מטוס דרימליינר. צילום יח"צ

"לוס אנג'לס הייתה ותהיה יעד מועדף על ישראלים הנוסעים לצורך עסקים או הנאה עם משפחותיהם או כיחידים – תוך הבנת היתרונות של יונייטד. אנו גאים בדירוג שמקורו בעבודת צוות קשה לצד חווית לקוח נהדרת, כלשון הססמה של החברה: 'לחבר בין אנשים. לאחד את העולם'. כך אמר מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, אבי פרידמן, לאור התוצאה שהקו בין ישראל ללוס אנג'לס הוא הקו המוביל בטיסות המשך מבין 20 קווים של החברה.

הוא הוסיף ש"עם טיסות ישירות לרכזות שלנו בסן פרנסיסקו, ניו יורק וושינגטון הבירה, אנו יכולים לחבר את הלקוחות שלנו מישראל בנוחות לכל נקודה ברחבי אמריקה".

יונייטד מפעילה 2 טיסות יומיות ישירות מתל אביב לניו יורק/ניוארק, טיסה יומית ישירה מתל אביב לסן פרנסיסקו ו-3 טיסות ישירות בשבוע לוושינגטון. כל אחד משלושת היעדים הללו משמש ליונייטד כהאב (רכזת) ומהם מוצע מגוון גדול של טיסות המשך.

ביצועי יונייטד בין לוס אנגל’ס לתל אביב מובילים את הטבלה. מקור OAG

20 קווי ההמשך הפופולריים של החברה הטיסו קצת יותר מחצי מיליון נוסעים.

בספטמבר שעבר ציינה יונייטד איירליינס 20 שנים לחנוכת הקו הישיר בין תל אביב וניו יורק/ניוארק. מאז שהושק בקיץ 1999, טסו בקו זה יותר מ-6.2 מיליון נוסעים ביותר מ-25 אלף טיסות והמנכ"ל פרידמן היה שם מהתחלה.

יונייטד איירליינס הציעה בשנה שעברה 38.3 מיליון מושבים בינלאומיים, שניה רק לאמריקן איירליינס שהציעה 41.8 מיליון מושבים. דלתא הייתה השלישית, עם 34.4 מיליון. עם זאת, מבין שלוש החברות האמריקאיות, ליונייטד היה מספר המושבים הגדול יותר באופן יחסי לטיסותיה בטיסות בינלאומיות (19.4%) לעומת אמריקן איירליינס שהטיסות הבינלאומיות היוו אצלה 15.8% ודלתא עם 14.1%. שמונה מתוך עשרה מהמושבים הבינלאומיים של יונייטד היו למערב אירופה – 21.4 מיליון וצפון מזרח אסיה -9.9  מיליון.

Exit mobile version