Site icon IAS

הסתיים המשבר באל על

המשבר באל על הגיע לסיום. בשעות הבוקר המוקדמות הסתיים המו"מ, שנמשך כל הלילה בלשכתו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. בסיומו הגיעו הנהלת החברה והטייסים לידי מסמך הבנות בסוגיות שהיו במחלוקת. במסמך ההבנות סוכם, כי הטייסים הוותיקים, בני 65 ומעלה, ימשיכו להיות מועסקים בחברה בהסכם עבודה הוגן ומכובד – בתפקידי טייסים בלבד, בהדרכה, או בתפקידי ניהול. סוכם גם על מנגנון פיצויי פרישה נאותים לאותם טייסים שלא יימצאו להם תפקידי טייסים. הצדדים יתכנסו בשעות הקרובות לניסוחים משפטיים.

"מתנצלים מעומק הלב בפני ציבור הנוסעים שנפגע"

מחברת אל על נמסר, "אנו מברכים על מסמך ההבנות שנחתם הלילה ומסדיר את הסוגיות שהיו במחלוקת בנושא תנאי הפרישה של הטייסים בני 65 עד 67. אנו מתנצלים מעומק הלב בפני ציבור הנוסעים קהל הלקוחות אשר נפגעו בתקופה האחרונה. אנו סמוכים ובטוחים כי כעת ניתן יהיה להשיב את החברה לפעילות סדירה לטובת הלקוחות ו-6,000 עובדי החברה.

"טייסי אל על ימשיכו להטיס את נוסעי החברה באחריות ובבטיחות"

מוועד טייסי אל על נמסר: "אנחנו מברכים על מסמך ההבנות שנחתם הלילה ועל הפסקת הפגיעה בנוסעים ובעובדים, שהם הנכסים החשובים ביותר של אל על. בכך בא לסיומו משבר בן יותר משנתיים בהסכם שניתן היה לגבש כבר לפני חודשים רבים. הטייסים הוותיקים, בני 65 ומעלה, ימשיכו להיות מועסקים בחברה בהסכם עבודה הוגן ומכובד – בתפקידי טייסים בלבד, בהדרכה, או בתפקידי ניהול. סוכם גם על מנגנון פיצויי פרישה נאותים לאותם טייסים שלא יימצאו להם תפקידי טייסים. אנו מודים להסתדרות בראשות היו"ר אבי ניסנקורן ואבי אדרי שסייעו רבות בקידום ההסכם. ליבנו עם העובדים והנוסעים שנפגעו שלא לצורך בתקופה האחרונה. טייסי אל על ימשיכו להטיס את נוסעי החברה באחריות ובבטיחות לטובת אל על, שהיא הבית של כולנו".

 

 

Exit mobile version