Site icon IAS

הסכם הפצה לאמדאוס עם 15 חברות תעופה

15 חברות תעופה מהמזרח התיכון וצפון אפריקה חתמו על הסכם מסגרת לעשר שנים עם אמדאוס, אשר תספק להן שירותי הפצה. ( Arab Air Carriers Association -AACO)  הובילה את העסקה וניהלה את המשא ומתן. נכון להיום, חברות התעופה המשתתפות בהסכם המסגרת הטיסו 110 מיליון נוסעים בשנת 2016, ומשמעות הדבר היא שחברות אלה ישרתו יותר ממיליארד נוסעים במהלך עשר שנות ההסכם. חוזה זה בא בעקבות הסכם קודם בן עשר שנים עם 13 חברות תעופה של התאחדות AACO, אשר נחתם בשנת 2008.

בעבור חברות התעופה המשתתפות ב-AACO, השותפות תוביל לחיסכון בעלויות בשל יתרון הגודל, יעילות טכנולוגית ותמיכה בחזון ההפצה העתידי שלהן. חברות התעופה של AACO יבדקו ביחד עם אמדאוס כיצד להמשיך לפתח ולמקסם את הפוטנציאל של רשת סוכני הנסיעות של אמדאוס, לרבות חיזוק היכולות המסחריות והמכירות הקמעונאיות.

ההסכם נסגר לאחר תהליך בן 18 חודשים, שבמסגרתו בחן "כוח המשימה לאסטרטגיות הפצה עתידיות" של AACO את ההסכם בזהירות ובדק את היכולת של מבחר ספקי טכנולוגיות ומפיצים לתמוך בצרכים ארוכי-הטווח של חברות התעופה החברות בו.

חזונה של אמדאוס – ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לענף הנסיעות הגלובלי – יכולותיה הטכנולוגיות וגישתה החדשנית, היו גורמי מפתח בהכרעה. שותף בעל מחויבות ברורה לשיווק חברות תעופה, שהוכחה באמצעות השקעה שוטפת ורשת גדלה של סוכנויות נסיעות – יצייד את חברות תעופה החברות ב-AACO בכלים להתמיד באסטרטגיית הפצה נכונה, אשר תענה על היעדים העסקיים של כל אחת מהן.

Abdul Wahab Teffaha, המזכיר הכללי של AACO ציין: "הסכם ארוך טווח יעיל זה מייצג נקודת ציון למסע של מספר חברות ב-AACO עם שותף טכנולוגי המסור לתמיכה באסטרטגיות עסקיות חדשות. מסגרת זו מבטיחה יסוד איתן לחברות AACO הממשיכות בדרך החידוש והיא תישאר פתוחה לחברות תעופה אשר ירצו להצטרף אליה בהמשך."

Julia Sattel, סמנכ"לית בכירה, אגף חברות תעופה, אמדאוס, אמרה: "אנו גאים להמשיך להעמיק את שותפותנו עם AACO וחברות התעופה החברות בה. דבקותה של אמדאוס בחדשנות וטכנולוגיה, בשילוב גישה אוהדת לשותפויות, התיישבו היטב עם הדרישות אשר זוהו על ידי כוח המשימה של AACO באשר לאסטרטגיות הפצה עתידיות. מחויבותה של אמדאוס לקידום הפצה של חברות תעופה מודגמת בזכייתה האחרונה ב-IATA NDC Certification כאגרגטורית (אגרגטור: שליפת מידע ממקורות שונים והעברתו ללקוח על-פי העדפותיו האישיות) ובעבודתה הנרחבת על IATA One Order Standard. עסקה זו מייצגת הישג עצום בעבור אמדאוס."

Maher Koubaa, סמנכ"ל, מנהל קבוצת חברות תעופה, המזרח התיכון ואפריקה, אמדאוס, הוסיף: "חברות התעופה במזרח התיכון הן מהמצליחות ביותר בענף בעשור האחרון. חברות התעופה, בין אם הן מתמקדות באספקה של מוצר יוקרתי לנוסעים, מנצלות את העובדה שהאזור מהווה צומת בין אסיה לאירופה, או שהן דוגלות בגישת שיתופי פעולה, מכירות בערך אסטרטגיית הפצה בכל הערוצים האפשריים, על מנת למקסם את מכירותיהן בקרב נוסעים ברחבי העולם. אנו מצפים בקוצר רוח לעבודה עם AACO וחברותיה, לתמוך בצורה מיטבית בצמיחתן ולספק להן ערך מתמשך."

עד היום חתמו על ההסכם 15 חברות, אך חברות נוספות באזור תוסס זה יוכלו להצטרף בשלב מאוחר יותר.

קבוצת אמדאוס מעסיקה כ-15,000 עובדים ברחבי העולם ופעילותה העסקית מתפרשת על פני יותר מ-190 ארצות. השנה היא מציינת 30 שנה  לייסודה.

אמדאוס רשומה בבורסת ניירות הערך של ספרד תחת הסמל "AMS.MC" והיא כלולה במדד IBEX 35.

 

Exit mobile version