Site icon IAS

הסונטה ה-450 של איזי ג?ט

לרגל חגיגות יום הולדתו ה-450 של המחזאי וויליאם שייקספיר, תקיים היום (ד') חברת התעופה איזי ג'ט הצגת תיאטרון בגובה 37 אלף רגל בטיסה שתימשך שעה מנמל התעופה גאטוויק לונדון לורונה איטליה.
 
The Reduced Shakespeare Company ("להקת שייקספיר המצומצם") תבצע גרסא מקוצרת של כל יצירות המחזאי הנודע במהלך הטיסה .איזי ג'ט מקווה לשבור שיא גינס עולמי בהעלאת הצגת תיאטרון בשחקים, בגובה של 37 אלף רגל. להקת התיאטרון מתמחה בהעלאת גרסאות מקוצרות ומשעשעות של מיטב הקלאסיקות.
 
המופע הינו חלק ממסע רחב היקף של איזי ג'ט להפוך את ה-23 באפריל ליום וויליאם שייקספיר הלאומי.
 
ההפקה תועלה במטוס איזי ג'ט שעוצב במיוחד לאירוע, לרבות דיוקנו של המחזאי הנודע בגובה של יותר מ-3 מטר, שאויר על פני גוף המטוס. שלושה שחקנים מתוך  The Reduced Shakespeare Company יעלו את המופע בחלקו הקדמי של תא הנוסעים. לצורך כך הם ערכו חזרות  לקראת מופע ייחודי זה במרכז ההדרכה של איזי ג'ט בלוטון.
 
פול מור, מנהל תחום התקשורת באיזי ג'ט: "וויליאם שייקספיר הוא היוצר הנודע ביותר של בריטניה ואיזי ג'ט שמחה לתמוך ביוזמה להפוך את ה-23 באפריל ליומו הלאומי. על מנת לציין את יום הולדתו ה-450, The Reduced Shakespeare Company יבצעו את כול מחזותיו לראשונה על גבי טיסה לורונה. אנו מקווים לשבור שיא גינס עולמי חדש בביצוע הפקה תיאטרלית בשחקים,  כמו גם לספק בידור איכותי לנוסעים שלנו".
 
"המסע שלנו להפוך את ה-23 באפריל ליום שייקספיר הלאומי נמשך לאורך חודש אפריל וכלל פרסום על גבי המושבים במאות מטיסותינו, הופעות חינם בנמלי תעופה וכתבות במגזין החברה, הנקרא על ידי חמישה מיליוני נוסעים מדי חודש".
 

Exit mobile version