Site icon IAS

הסדרות הטובות בעולם לצפייה בבריטיש איירווייס

אומרים שהזמן טס כשנהנים. מעתה,  נוסעי חברת התעופה בריטיש איירווייס יכולים לחוות זאת מקרוב . החברה משיקה ערוץ חדש במערכת הבידור המתקדמת, המוקדש לסדרות ולסרטים מבית רשת הטלוויזיה הפופולארית HBO, בכל טיסותיה הארוכות, ובכלל זאת הקו תל אביב-לונדון.

 

צופי טלוויזיה ברחבי העולם מכירים את HBO כרשת הטלוויזיה שמביאה אל המסך שלנו את הסדרות הכי פופולאריות בשנים באחרונות: משחקי הכס, דם אמיתי, בנות, בלש אמיתי, תרגיע, אימפריית הפשע, לוקינג ועוד – כל הסדרות הללו ישודרו בטיסות הארוכות של החברה, כולל קו ת"א-לונדון, יחד עם סרטי קולנוע חדשים. 

בריטיש איירווייס מציעה לנוסעים, בכל המחלקות, מערכת בידור מתקדמת הכוללת מסך נגיעה אישי בכל מושב, אשר מאפשרת לנוסעים לבחור מתוך מגוון תוכניות טלוויזיה וסרטים חדשים וקלאסיים, ולצפות בהם בזמן הנוח להם. הנוסעים יכולים להשהות את הסרט באמצע, להריץ קדימה ואחורה ולעצור – כך שלא יפסידו חלקים ממנו כשמקבלים את הארוחה או כשצריך לקום מהכיסא.

 

ריצ'ארד דה קרוז, מנהל תחום הבידור בבריטיש איירווייס: "אנו נרגשים להציע לנוסעינו את הסדרות הטובות בעולם מבית HBO. מניסיוננו, הנוסעים נהנים לנצל את זמן הטיסה ולהתעדכן בסדרות האהובות עליהם ולצפות בסרטים חדשים המוצגים כעת בקולנוע. לאחרונה אף שמנו לב לטרנד חדש בקרב הנוסעים –הם עורכים מרתון של הסדרה האהובה עליהם וצופים במספר רב של פרקים ברצף, לאורך כל משך הטיסה".

 

רוצים לדעת במה תוכלו לצפות בטיסה הקרובה? בכתובת  www.ba.com/highlifeentertainment תוכלו למצוא את לוח התכניות העדכני שמציעה החברה בטיסותיה כולל מוזיקה, סדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע.

בריטיש איירווייס משקיעה יותר מ-8 מיליארד דולר במטוסים חדשים, תאי נוסעים חכמים, טרקלינים יוקרתיים וטכנולוגיות חדישות שמשדרגות את חוויית הנסיעה לחו"ל, באוויר וביבשה.

Exit mobile version