Site icon IAS

המכביה ה-19 יוצאת לדרך

המכביה הגדולה אי פעם יוצאת לדרך עם 9,000 ספורטאים ו-72 משלחות שיגיעו לירושלים – מחזיקת תיק תיירות, סימי מור: צפויים כ-50,000 לינות ותפוסה כמעט מלאה בבתי המלון בירושלים והכנסות ישירות של כ-60 מיליון ₪.

 

המכבייה ה-19 במספר תפתח בטקס מרשים וחגיגי ביום חמישי הבא, 18 ביולי באצטדיון טדי בירושלים בהשתתפות מאות רקדנים ואלפי ספורטאים מכל רחבי העולם.

 

מחזיקת תיק תיירות וקשרי חוץ בעיריית ירושלים, חברת המועצה סימי מור מסרה היום כי התפוסה בבתי המלון בבירה שוב תגיע בסוף השבוע הבא לשיא, בעקבות רישום מוקדם של עשרות אלפי לינות של הספורטאים ומלוויהם בבתי המלון ברחבי העיר. הצפי המוערך בענף המלונאות בעיר הוא של כ-50,000 לינות של 9,000 הספורטאים המשתתפים במכבייה באופן ישיר ועוד אלפי לינות של עוזרים, מאמנים, אנשי צוות, משפחות הספורטאים ומלווים נוספים. כמו כן מוערכת ההכנסה לעסקים בבירה המתפרנסים מתיירות המכביה בכ 60 מיליון ₪.

 

" המכביה בירושלים לא רק ממתגת את הבירה כעיר תיירות וספורט, אלא תורמת לכלכלת העיר ומניעה את כלכלתה ועוצמתה של ירושלים כמרכז תיירות ולכבוד לתושבי העיר ולי לחבק ולפגוש את אלפי הספורטאים היהודים המגיעים אלינו מ-72 מדינות שונות" אמרה סימי מור.

 

אירועי המכביה מתקיימים אחת לארבע שנים בישראל – ביוזמת תנועת מכבי העולמית. השנה ישתתפו במכביה הצפויה להיות הגדולה אי פעם מספר שיא של 9,000 ספורטאים במשלחות מצרפת, ברזיל, גרמניה, ארצות הברית, קנדה, הונגריה, אוסטרליה ובסך הכל 72 משלחות. ראשוני הספורטאים כבר הגיעו לירושלים ובהם המשלחת מקובה ומשלחת של 300 ספורטאים מארה"ב.

 

תחרויות ב- 12 ענפי ספורט יתקיימו בבירה והיתר ברחבי הארץ.המכביה תפתח בטקס מרשים ומיוחד עם מופע פתיחה מרהיב ביום חמישי, 18 ביולי באצטדיון טדי בירושלים בהשתתפות 32 אלף צופים, במעמד כבוד נשיא המדינה, שמעון פרס, רוה"מ, בנימין נתניהו ומספר רב של אח"מים מהארץ ומחו"ל. הטקס יכלול בין השאר את מצעד המשלחות, הדלקת לפיד המכביה, מופעי רוק ופירוטכניקה בהשתתפות הקהל והופעות של מיטב האמנים מהארץ ומחו"ל ובהם הזמר רמי קליינשטיין ועוד.

Exit mobile version