Site icon IAS

המטוס "תל אביב" של אתיופיאן איירליינס נחת הערב בנתב"ג

צוות מטוס תל אביב של אתיופיאן מתקבל בחגיגיות בנתב"ג. צילום עוזי בכר

"העובדה שאתיופיאן איירליינס קראה למטוס דרימליינר חדש על שם העיר 'תל אביב', מסמלת את החשיבות הרבה והמיוחדת שחברה התעופה מעניקה ליעד, לישראל, לשוק המקומי, לקו הישיר מתל אביב ולנוסעים הישראלים הנאמנים". כך אמרה בילן ארפיין, מנהלת אזור ישראל של חברת התעופה אתיופיאן איירליינס שנחת הערב (א) בתל אביב והתקבל בטקס קבלת פנים חגיגי בנתב"ג.

אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה המובילה והטובה ביותר באפריקה, השיקה את המטוס החדש מסוג בואינג דרימליינר 787 הקרוי על שם העיר "תל אביב". המטוס יפעל בקווים הסדירים המגוונים של החברה.

מטוס אתיופיאן איירליינס הקרוי על שם תל אביב, נחת בנתב"ג הערב. צילום עוזי בכר

המטוס ועליו כ-300 נוסעים התקבל בטקס חגיגי בנתב"ג במתחי מים ובהשתתפות מכובדים רבים כמו הנהלת אתיופיאן איירליינס, שגריר אתיופיה בישראל, ראש עיריית תל אביב והנהלת נתב"ג.

אתיופיאן אירליינס מפעילה שתי טיסות יומיות ו-14 טיסות שבועיות בקו הישיר מתל אביב לאדיס אבבה, כמו כן מציעה חיבור ליותר מ-120 יעדים ב-5 יבשות כמו אפריקה, אסיה, צפון & דרום אמריקה ואירופה. אתיופיאן איירליינס מציעה לנוסעים הישראלים גישה נוחה במיוחד וקלה למגוון יעדים ייחודיים מסביב לעולם כולל לכ-62 יעדים באפריקה.

טיסות בשירות מלא

הטיסות היומיות מתל אביב ממריאות בשעה 9:00 בבוקר ו- 00:45 בלילה, כאשר זמן הטיסה לאדיס אבבה הוא כ-4:20 שעות. אתיופיאן מציעה על טיסותיה שתי מחלקות: תיירים ועסקים, שתיהן בשירות מלא כולל שתי מזוודות עד 23 ק"ג כל אחת וטרולי כאשר הנוסעים הממשיכים לתאילנד והודו זכאים לעד שתי מזוודות עד 40 ק"ג כל אחת וטרולי. ניתן להזמין את הטיסות אצל סוכני הנסיעות, באתר החברה או באפליקציה. נוסעים שטסים ליעדים בהם זמן ההמתנה לטיסת ההמשך הוא מעל 6 שעות, זכאים לסיור חינם מודרך באנגלית ללא צורך בויזה. הסיור כולל ביקור באתרים המרכזיים של אדיס אבבה, מופע פולקלור, ארוחת ערב אותנטית והסעה ל/מ נמל התעופה.

עוגה חגיגית לציון הנחיתה של המטוס תל אביב של אתיופיאן. צילום עוזי בכר

אתיופיאן איירליינס הינה בעלת צי מטוסים צעיר ומודרני עם גיל ממוצע של 5 שנים, לחברה כיום כ-125 מטוסים כולל כ-25 מטוסי דרילמליינר 787 וכ-14 מטוסי אירבוס 350A. מטוסי החברה מציעים את חווית הטיסה הטובה והמתקדמת ביותר עם רמת שירות בסטנדרט גבוה שאתיופיאן מזוהה ומצטיינת בו.

אתיופיאן חברה בברית חברות התעופה הגדול בעולם – סטאר אלייאנס והינה גם חברה זוכת פרסים רבים כולל:  השירות הטוב ביותר בשנים 2013 & 2016, חברת התעופה הטובה ביותר באפריקה בשנים 2017, 2018 ו-2019 ו-4 כוכבי איכות בשנת 2017, בנוסף מנכ"ל החברה – Tewolde GebreMariam זכה לפני מספר שבועות בפרס היוקרתי של "מנהל השנה בחברה תעופה" בטקס השנתי של עולם התעופה וזאת בזכות חדשנות ויצירתיות. לאתיופיאן גידול ממוצע של כ-25% בשנה בשבע שנים האחרונות.

מנהלת אזור ישראל בילן ארפיין הוסיפה כי "זהו יום מיוחד ואבן דרך חשובה עבור אתיופיאן איירליינס המציינת יותר מ-23 שנה של פעילות מוצלחת בישראל. אני מתכבדת להיות המנהלת הזוכה לקבל את המטוס הייחודי הזה".

Exit mobile version