Site icon IAS

המטוס "ירושלים של זהב" של אל על נחת בישראל

המטוס ירושלים של זהב לקראת נחיתה. צילום עופר חג'יוב

מטוס הדרימליינר ה-12 של אל על נחת הבוקר בנתב"ג, לאחר שטס בגובה נמוך מעל העיר ירושלים ומעל הר הרצל, בניין הכנסת, גן סאקר, טחנת הרוח במשכנות שאננים, מעלה אדומים ושכונת עין כרם.

בזמן הטיסה מעל לעיר ירושלים, התקיימה שיחת טלפון מיוחדת בין קברניט עדי ברוידא שהטיס את מטוס "ירושלים של זהב" לכבוד נשיא המדינה, ראובן ריבלין, אשר בירך את אל על ואמר: "אל על ירושלים של זהב, כאן ירושלים. אני רוצה להגיד לכם כירושלמי, בן ירושלים. אתם מגיעים הביתה. הגעתם הביתה! אל על, הכי בבית בירושלים. אתם מנמיכים מעל ירושלים והלב שלנו ממריא אליכם. כל הכבוד לכם אל על. איך אומרים אצלכם? Clear to land – אתם רשאים לנחות. כאן ירושלים, שלום וברכה לכם. ברוכים אתם וברוכים תהיו".

חוגגים את נחיתת מטוס הדרימליינר ה-12 של אל על. צילום עופר חג'יוב

עם נחיתת מטוס "ירושלים של זהב" בנתב"ג הבוקר, התקיים טקס קבלת פנים חגיגי והסלנה למטוס הדרימליינר החדש של החברה במעמד שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', ח"כ ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, הרב הראשי לירושלים, הראשון לציון, הרב שלמה משה עמאר ובכירי הנהלת אל על, בראשות יו"ר החברה אלי דפס והמנכ"ל גונן אוסישקין ועוד מכובדים רבים

במהלך הטקס שרה הזמרת שולי נתן, את השיר "ירושלים של זהב", בביצוע מיוחד שהוכן לאירוע, יחד עם מקהלת ילדים מבית הספר איתן מירושלים.

Exit mobile version