Site icon IAS

היעד המוביל לשנת 2018 הוא אתיופיה

מלון סקיילייט של אתיופיאן איירליינס באדיס אבבה. צילום יח"צ

 אתיופיה היא  היעד המוביל בתיירות העולמית לשנת 2018, זאת על פי הסקר השנתי של המועצה העולמית לנסיעות ותיירות (WTTC). הבחירה נפלה בזכות היות אתיופיה המדינה בעלת הצמיחה התיירותית הגבוהה ביותר בעולם העומדת על כ-48.6%, כאשר קצב הצמיחה העולמי הממוצע לשנת 2018 עמד על 3.9% והממוצע האפריקאי על 5.6%.

לחברת התעופה הלאומית של אתיופיה – אתיופיאן איירליינס – חלק נכבד בזכייה זו. בזכות קווי הטיסה המרובים של אתיופיאן איירליינס באפריקה ובעולם כולו, הצליחו תיירים להגיע לאפריקה בכלל ולאתיופיה בפרט. החברה הפכה את אתיופיה לנגישה לעולם, מה שמאפשר את הגברת תנועת התיירים אליה.

בנוסף, מיקומה האסטרטגי של הבירה, אדיס אבבה, במרכז הנתיב המזרחי-מערבי, בשילוב שירותיה של חברת התעופה הלאומית – תרמו להתפתחות העיר המהווה כיום את השער הראשי לאפריקה.

מטוס איירבס A350-900 של אתיופיאן איירליינס. דורגה על ידי SKYTRAX כחברה בעלת 4 כוכבים. צילום יח"צ

אדיס אבבה הינה עיר קוסמופוליטית בה נערכים ועידות, כנסים ותערוכות בינלאומיות, התורמים לפריחת התיירות. בעיר שוכנת מפקדת האיחוד האפריקאי ומשרדי האו"ם, מה שמהווה גורם משיכה לדיפלומטים מרחבי אפריקה והעולם כולו.

המגזר התיירותי תרם 7.4 מיליארד דולר לכלכלה של אתיופיה.

השפעתה של חברת התעופה אתיופיאן איירליינס  יוצאת –דופן, מעולם ובשום מקום אחר, לא שימשה חברת תעופה כקטליזטור לקידום התיירות כמו אתיופיאן איירליינס.

גלוריה גווארה, נשיאת ומנכ"לית WTTC צוטטה כאומרת ש"כמי שמכנה את התיירות באתיופיה כסיפור ההצלחה הגדול של מפת התיירות בשנה החולפת, הצלחה אשר חרגה מהנורמה ורשמה רמה גבוהה ביותר של צמיחה", כאשר את ההצלחה המרשימה מייחסת גווארה לביצועים חזקים מאוד של חברת התעופה והתפתחותה של אדיס אבבה למרכז אזורי דינאמי וצומח.

כיום אתיופיאן איירליינס הינה חברת התעופה הגדולה ביותר באפריקה ומגיעה ל-120 יעדים ברחבי העולם, כמחציתם באפריקה. האפליקציה האתיופית הניידת מאפשרת למטיילים בינלאומיים לאבטח את eVisa בתוך 4 שעות, התאמה אישית והתנסות מקצה לקצה באמצעות מכשירים ניידים. אתיופיאן איירליינס אושרה על ידי SKYTRAX כחברת תעופה גלובלית, בעלת 4 כוכבים.

Exit mobile version