Site icon IAS

היעד הטוב ביותר באירופה לשנת 2019: בודפשט

גשר השלשלאות בבודפשט, העיר ההונגרית שכבשה את לב הישראלים. צילום Depositphotos

יותר מחצי מיליון משתתפים הצביעו בתחרות אשר נערכה ע"י ארגון התיירות  European best destination  ובחרו את היעד האירופאי המועדף עליהם לשנת 2019. אל הרשימה הסופית נכנסו בסך הכול 15 יעדים שהצליחו לגבור על עשרות מתמודדים שונים מרחבי היבשת. בין היעדים שנכנסו השנה לרשימה נמצאים: בארגה – פורטוגל, אתונה – יוון, מלגה – ספרד, פוזנן – פולין וערים ועיירות נוספות. מי שקטפה את המקום הראשון ברשימה היא בודפשט, בירת הונגריה שנבחרה ברוב קולות.

התחרות נערכה זו הפעם העשירית ברציפות ובנימוקים לבחירה נקבע כי מדובר בעיר מדהימה ומרשימה עם מורשת אדריכלית והיסטורית עשירה, המשלבת  תרבות, גסטרונומיה איכותית, אתרי מורשת עולמית ויתרונות של מעיינות מים תרמיים ומתחמי ספא מהמובילים בעולם. עוד נקבע כי הפנינה של הדנובה היא לא רק היעד האירופי הטוב ביותר אלא היא גם אחת הערים היפות והבטוחות ביותר בעולם.

בודפשט בהונגריה, מקום ראשון בחיפושים באתר למטייל. צילום איתמר ברק

בודפשט משלבת את האלגנטיות של פריז, האדריכלות המפוארת של וינה, הקסם של פורטו, אורח החיים העדין של שטוקהולם ועוד הרבה דברים נוספים כאשר הכל במחירים משתלמים ושווים לכל כיס.

בודפשט היתה היעד עם מספר החיפושים הרב ביותר בשנת 2018 באתר למטייל עם כ-205 אלף צפיות בעמוד היעד, זאת בפער ניכר מעמוד היעד במקום השני פראג עם 144 אלף צפיות. ואילו לפי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), ברבעון הראשון של השנה, בחודשים ינואר-מרץ 2019, כבר נרשמו קרוב ל-100 אלף נוסעים בין נתב"ג לבודפשט.

Exit mobile version