Site icon IAS

היינאן איירליינס ודיסקבר דה וורלד נפרדות

המשרד הישראלי של חברת התעופה הסינית, היינאן איירליינס, הודיע היום כי  לאור השלמת תהליך הקמת פעילותה העצמאית של היינאן איירליינס בישראל, ותכניותיה העתידיות להרחבת הפעילות לרבות הוספת יעדים והגברת תדירות הטיסות, הגיעו הצדדים להחלטה משותפת כי נכון יהיה בשלב זה לאפשר להיינאן לצאת לדרך עצמאית וחדשה בישראל. החל מיום 18.3.17 דיסקובר ישראל לא תשמש עוד כנציגת GSA של היינאן איירליינס בישראל.

היינאן איירליינס מבקשת להדגיש באמצעות הודעה זו את הערכתה העמוקה לתרומה המכרעת של צוות Discover the World  ישראל כנציגת GSA להצלחה המסחרית הרבה לה זוכה בארץ. לדיסקובר ישראל חלק גדול בהשקתן המוצלחת מאוד של הטיסות הסדירות של היינאן לישראל. צוות היינאן איירליינס מודה לתמיכה לה זכתה החברה מצד הצוות של דיסקבר ישראל בשנתיים האחרונות, וביתר שאת מאז השקתו של קו הטיסות הישירות בין תל-אביב לבייג'ינג באפריל 2016.

דיסקובר ישראל תמשיך לסייע בתהליך העברת הפעילות ותעמוד לרשות היינאן בכל דבר ועניין, ומודה לה על ההזדמנות המקצועית שנפלה בחיקה להיות חלק מהצוות אשר פתח את השער לאסיה והצלחת הטיסות לישראל, ורואה עצמה שותפה בכירה לפתיחת השער הנוסף למזרח לטובת הנוסע הישראלי.

אודות חברת היינאן איירליינס:

חברת התעופה היינאן איירליינס (Hainan Airlines) הינה חברת התעופה הפרטית הגדולה ביותר בסין, ומהווה חלק מקבוצת האחזקות HNA. היינאן איירליינס מחזיקה בצי של כ-161 מטוסים וזוכה להכרה בינלאומית גוברת ובדירוגים שונים, כמו דירוג 5 כוכבים של Skytrax. החברה טסה ל- 70 יעדים בתוך סין. ה- Hub המרכזי שלה בבייג'ינג ומספקת קישור מהיר ונוח לטיסות פנים בסין וליעדים בינלאומיים.

 

Exit mobile version