Site icon IAS

היום ומחר: חצי מיליון מושבים בהוזלה בריינאייר

ריינאייר. 139 מיליון לקוחות וממשיכה להתרחב. צילום Depositphotos

בריינאייר, חברת הלואו קוסט המובילה באירופה, השיקו היום את מבצע "מאי המשוגע", שבמסגרתו היא מוכרת בהוזלה של עד 20% יותר מ-500,000 מושבים, מה שאמור לאפשר ללקוחות להזמין ברגע האחרון חופשות קיץ במחירים נמוכים ביותר.

המכירה מתייחסת לכרטיסים הניתנים לשימוש בין החודשים יוני לספטמבר ונמצאים לרכישה באתר החברה (Ryanair.com) עד מחר, יום שלישי, ה-22 במאי, בחצות.

לדברי רובין קיילי מריינאייר, הקיץ כבר כאן, ואין דרך טובה יותר לחגוג אותו מאיזו גיחה קטנה לחו"ל. "השקנו את המכירה הגדולה הזו וכדאי להכנס במהירות לאתר כדי לא להפסיד אותה", אמר.

מבדיקה שלנו, מתל אביב אין הצעות מעניינות במיוחד וגם עונת טיסות החורף מעובדה כבר הסתיימה. אולם מי שמחפש טיסות בתוך אירופה, יוכל למצוא מציאות.

מבצע הנה בריינאייר. צילום מהאתר

יותר מ130 מיליון נוסעים בשנה

ריינאייר האירית פרסמה את הדוחות שלה לשנה הפיננסית 2017-18 שהסתיימה ב-31 במרץ, לפיה הרווח נטו צמח ב-10% ל-1.71 מיליארד דולר, למרות משבר הטיסות שחוותה בסוף 2017. עם זאת, היא חוזה שבדוח של 2018-2019 תהיה ירידה ברווחיות בשל העליה בתשומות כמו התייקרות הדלק והעליה בשכר העובדים.

מייקל או'ליירי, מנכ"ל ריינאייר, אמר שהרווח הושג למרות קיבולת היתר במושבי המטוסים באירופה, מחירים נמוכים יותר, וכאמור, העליה במחירי הדלק והמשכורות, לצד המשבר שנבע משינוי בתכנון צוותי האוויר בסוף השנה שעברה.

בתקופה של 12 חודשים הטיסה ריינאייר 130.3 מיליון נוסעים בתפוסה של 95% במטוסיה. זו עליה של 9% במספר הנוסעים למרות ש-25 ממטוסי החברה היו מקורקעים בחודשי החורף בגלל בעיות עם הטייסים.

או'ליירי הוסיף כי הם מצפים להמשיך ולהוביל את השוק, עם זאת, לדבריו, העלייה במחירי הנפט שתוביל לעלייה במחירי הדלק, תגרום ככל הנראה לכמה מיריבותיה האירופיות לפשוט רגל בתחילת 2019 וגם לעליית מחירי הטיסות. מחיר הדלק עומד כיום על 80 דולר לחבית.

Exit mobile version