Site icon IAS

הטכנולוגיה החדשה שתאפשר לחסוך דלק סילוני

שמחיר הדלק הסילוני למטוסי נוסעים עדיין גבוה ומהווה גורם  קריטי בניהול חברת תעופה, אין דבר טוב ממערכת שמאפשרת לחסוך בדלק.  

 

חברת SITA-State Information Technology Agency  המובילה בעולם במידע טכנולוגי ותקשורת בהובלה אווירית פיתחה מערכת ניהול טיסה שמטרתה לחסוך בצורה משמעותית את כמות הדלק הסילוני במהלך טיסה.

 

חברת התעופה מלזיה איירליינס רכשה את המערכת החדשה, הנקראת FMS Wind Uplink service – Flight Management System calculations המתאימה את מסלול הטיסה לתנאי הרוח ומזג האוויר ויכולה לחסוך עד 600 ק"ג של דלק סילוני לטיסה אחת.

 

חברת התעופה תתקין את המערכת ב-40 מטוסים כולל מטוסים מדגם איירבוס A380.

איסטם איסמעיל, מנהל תפעול במלזיה איירליינס:"המערכת החדשה של SITA הוא גורם לחיסכון דלק מיידי, שנוסה כבר בהצלחה וחסך כמויות גדולות של דלק, שיפר את זמני ההגעה של הטיסות והקטין פליטת פחמן".

 

"עקב מחירי הדלק הסילוני הגבוהים אנו צופים גידול בביקוש למערכת החדשה ואנו מקיימים מגעים עם מספר רב של לקוחות פוטנציאלים ", אמרה קתרינה קורזנובסקי , מנהלת שירות מטוסים באזור אסיה פסיפיק בחברת SITA .

 

מלזיה איירליינס הטיסה בשנת 2012, 13.4 מיליון נוסעים ומפעילה כ-300 טיסות יומיות ל-60 יעדים ברחבי העולם. החברה הצטרפה לברית התעופה Oneworld בפברואר 2013 וזכתה ביותר מ-100 פרסים יוקרתיים ב-10 השנים האחרונות. 

Exit mobile version