Site icon IAS

הושק הקו החדש של אל על לסן פרנסיסקו

מימין, גונן אוסישקין, הרב ישראל מאיר לאו, שחף שבתאי ומיקי שטרסבורגר. צילום סיון פרג'

הקו החדש של אל על לסן פרנסיסקו שבארה"ב, הושק אתמול על ידי המנכ"ל גונן אוסישקין, וסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים מיקי שטרסבורגר. טיסת הבכורה של אל על מתל אביב לסן פרנסיסקו (LY019) התבצעה במטוס הדרימליינר "חיפה" שעוצב באיורים מרהיבים של היעדים החדשים של החברה לסן פרנסיסקו ולאס וגאס. .

רגע לפני המראת טיסת הבכורה, התקיים טקס גזירת סרט במעמד הרב ישראל מאיר לאו.

לדברי אוסישקין, סן פרנסיסקו היא מבחינת החברה. "סן פרנסיסקו זה נתיב מספר 7 של אל על לצפון אמריקה ובשנה הבאה, לאחר שנשיק את אורלנדו ושיקגו, כבר נהיה עם 9 קווים לצפון אמריקה – ועל זה נאמר 'אמריקה היא שלנו', כמו הקמפיין החדש של החברה שיעלה בקרוב."

גוזרים את הסרט גונן אוסישקין, הרב ישראל מאיר לאו ומיקי שטרסבורגר. צילום סיון פרג'

טיסת הבכורה של אל על מישראל לסן פרנסיסקו כוללת פעילות Chef on board בניצוחו של שף החברה שחף שבתאי, אשר חילק לכל הנוסעים ספר מתכונים מיוחד ויציע להם לאורך הטיסה הפתעות קולינריות.

הטיסה מתבצעת במטוס הדרימליינר "חיפה", עיר תאומה של סן פרנסיסקו, הכולל איורים מרהיבים של היעדים החדשים של החברה.  האיורים אשר עוצבו על ידי המאייר שי ודל והארט-דירקטור אמיר אסייג עוטפים כמחצית משטח גוף המטוס, כשצד אחד מוקדש לאיורים המזוהים עם העיר סן פרנסיסקו והצד השני ללאס וגאס.

במסגרת הטיסות החדשות לסן פרנסיסקו ארה"ב, אל על תציע 3 טיסות שבועיות במטוסי הדרימליינר החדשים,* אשר יציעו 3 מחלקות שירות: עסקים, פרימיום ותיירים.

בחודש הבא החברה תשיק עוד יעד ארוך-טווח חדש – לאס וגאס – כך שהחל מה-14 ביוני 2019, אל על תפעיל טיסה שבועית ישירה ללאס וגאס שתופעל במטוסי הדרימליינר החדשים במחלקות שירות תיירים, פרימיום ועסקים.

כמו כן, במהלך הקיץ הקרוב החברה תשיק טיסות לילה ישירות לאורלנדו, ארה"ב ותפעיל טיסה שבועית ישירה לאורלנדו (נמל התעופה MCO) החל מיולי ולחודשי הקיץ.

Exit mobile version