Site icon IAS

הושגו הבנות בין ארקיע ועובדיה

מטוס ארקיע נוחת בשדה דב טרם סגירתו. העובדים עברו לטרמינל 1

ההסתדרות, הנהלת ארקיע וועד עובדי החברה, הגיעו להבנות אשר שומרות על האיתנות הכלכלית של החברה ועל מעמדם התעסוקתי של העובדים. זאת, כחלק מההליכים הנדרשים, בעקבות ההשלכות הנובעות מסגירת שדה דב.

את המשא ומתן בין הצדדים ניהלו יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי, מנכ"ל קבוצת ארקיע ניר דגן, ויו"ר ועד עובדי ארקיע עליזה בלאיש.

הצדדים בירכו על סיום המו"מ ומסרו כי עתיד החברה ועובדיה עומד לנגד עיניהם וכי הם מגויסים להמשיך ולהטיס את ארקיע לעבר ההצלחה.

מארקיע נמסר כי במסגרת ההבנות שהושגו וההסכם שנחתם בחסות ההסתדרות, תצומצם מצבת משאבי האנוש בכמה עשרות עובדים, וזאת כתוצאה מסגירת בסיס הפעילות בשדה דב. אולם במקביל, ובאמצעות עובדי ארקיע, תוקם מחלקה חדשה בנתב״ג אשר תיקח על עצמה פעילות שבוצעה עד היום באמצעות רש״ת. בכך תתייעל ארקיע עם עובדיה אל מול עלות שירותי מיקור חוץ. בנוסף, ולאור הגידול המשמעותי בפעילות ארקיע בטרמינל 1 בנתב״ג – יוצבו עובדי ארקיע בשרות לנוסעים, שרות שבוצע עד היום בידי חברת ארוהנדלינג שארקיע מחזיקה בה 50%. כך יפגשו נוסעי ארקיע הקבועים – ובדגש על תושבי אילת – את הפנים המוכרות להם משדה דב

Exit mobile version