Site icon IAS

הוצא צו המורה לטייסי אל על לשוב לעבודה סדירה

בית הדין לעבודה הורה לטייסי אל על לשוב מיד לעבודה סדירה. בית הדין לעבודה הוציא גם צו המורה  לטייסי החברה להימנע מלשבש את פעילות החברה. הדיון בבקשת אל על התקיים הבוקר באולמה של השופטת אופירה דגן טוכמכר.

בית הדין הוציא צו המורה להסתדרות, לנציגות אל על והקברניטים להפעיל מרותם ופיקוחם הארגוני על נציגי הטייסים לגרום לקיום שקט תעשייתי מוחלט ולעבודה תקינה על מנת למנוע ביטולי טיסות ולקיים שגרת הדרכות.

מהנהלת אל על נמסר: "אנו מברכים על החלטות בית המשפט וקוראים לטייסים לשוב לשולחן המו"מ. צר לנו על הלקוחות שנפגעו כתוצאה משיבושים שהיו בימים האחרונים, אנו מקווים לשוב באופן מיידי לפעילות סדירה על מנת להעניק שירות ללקוחותינו ולטובת עובדי החברה".

מן הראוי לציין כי המו"מ בגינו פרצו השיבושים האחרונים, הוא נושא גיל 65 של הטייסים, שלפי תקנות רשות התעופה האזרחית (רת"א) אסור להם להטיס מטוסי נוסעים והמשמעות היא קרקועם למשך כשנתיים עד גיל פרישתם מאל על. דיון שלא הסתיים בגלל אי הסכמת ההנהלה לקבל את תוכנית הטייסים לפתרון המשבר. עתה יצטרכו שני הצדדים לשנס מותניים ולהגיע באמצעות מו"מ לא פשוט לפשרה, כדי שגם סעיף זה יוצא מסדר היום באל על.

 

 

 

Exit mobile version